logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

72 Pagina's«<1718192021>»
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
monstercarps  
#361 Gepost : donderdag 27 oktober 2011 18:21:36(UTC)
monstercarps


30 ponder

Lid sinds: 31-1-2011(UTC)
Berichten: 610

ja er zitten wel een paar vissers die op de oude maas vissen ja. Ben al aardig wat wijzer geworden van het riviervissen op die site. Er zitten ook bijna alleen maar ouderen van rond de 40/50 die hebben al aardig wat jaren ervaring dus daar zul je het toch een b eetje van moeten hebben. Toch zeggen wel veel mensen dat de oude maas een kleine bezetting aan karper heeft dus een hele moielijke rivier is. Toch zullen we er nog een paar uit moeten halen daar. Als we deze rivier door hebbben, hebben we al heel veel ervaring en kan je op andere rivieren vast ook wel een karper vangen. Vind het alleen zo zonde om byna elke dag op de bmaas te gaan voeren en er niet te gaan vissen.
Keep it simple...
griend  
#362 Gepost : donderdag 27 oktober 2011 19:28:23(UTC)
griend


50 ponder

Lid sinds: 21-1-2010(UTC)
Berichten: 2.371

Bedankjes: 10 keer
Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
Sam waarom vis je dit seizoen niet uit op de bmaas Dan en start je volgend seizoen op de OM.
Je heb een goede onderhouden stek nu op de bmaas .

Bewerkt door de gebruiker donderdag 27 oktober 2011 19:29:19(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Wind op de kant is vis in de hand.


monstercarps  
#363 Gepost : donderdag 27 oktober 2011 19:42:02(UTC)
monstercarps


30 ponder

Lid sinds: 31-1-2011(UTC)
Berichten: 610

ja precies griend zo dacht ik nou ook al ja.
denk dat ik zoeizo het voorjaar ook wel op de bmaas wil gaan proberen kijken wat dat te bieden heeft.
ik ben trainen tot vanavond!
Keep it simple...
karpermars  
#364 Gepost : donderdag 27 oktober 2011 20:59:28(UTC)
karpermars


20 ponder

Lid sinds: 25-2-2011(UTC)
Berichten: 360

gewoon lekker doorharken zolang het kan op de Bmaas...ze zitten erop dus afromen die vissen Sam....volgend jaar kan het zomaar weer allemaal anders zijn....en de Oude Maas ligt er volgend jaar ook nog wel ....ik denk dat als je volblijft harden in wat je nu doet je nog wel een verrassing tegen de vinnen loopt.....Morgen maar weer is kijken of het wat wordt....
monstercarps  
#365 Gepost : zaterdag 29 oktober 2011 11:45:20(UTC)
monstercarps


30 ponder

Lid sinds: 31-1-2011(UTC)
Berichten: 610

me schepnet is een keertje droog gebleven vandaag... jammer!
ik had gister ff me boilies op me hair gedaan toen me licht er opeens mee ophield. Ik mijn moeder bellen en die kwam even wat batterijen brengen. Eindelijk kon ik weer verder want ik had om 8 uur nogsteeds niks inliggen. Ik wilde net mijn lood erop doen toen ik zag dat mijn imitatiemais ergens anders op de grond lag. Ik dacht al... he... hoe kan dat nou die heb ik daar niet neergelegt. Toen ik met mijn molen mijn lijn opdraaide kwam ik tot de conclusie dat die gebroken was. Kijk ik naar mijn onderlijn is de hair eraf gebeten. kon ik alles weer opnieuw optuigen. de karpers zyn niet de enige die mijn bollen lekker vinden de ratten lusten er ook wel wat van. Het ging niet echt volgens plan gister.
straks naar de oude maas en volgende week weer een neiuwe kans op de bmaas.
en hoe is het met jullie verlopen?
Keep it simple...
griend  
#366 Gepost : zaterdag 29 oktober 2011 11:53:53(UTC)
griend


50 ponder

Lid sinds: 21-1-2010(UTC)
Berichten: 2.371

Bedankjes: 10 keer
Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
Dat is een lekker begin geweest van je nacht , ja die ratten zijn brutale beesten.
Ik Ben niet geweest een beetje ziekjes thuis gelegen.
Het was een stuk minder koud als vorige week volgens mij.
Wind op de kant is vis in de hand.


karpermars  
#367 Gepost : zaterdag 29 oktober 2011 12:00:28(UTC)
karpermars


20 ponder

Lid sinds: 25-2-2011(UTC)
Berichten: 360

ben wel geweest en mocht mn 3e nacht op rij een blank verwelkomen....wederom echt geen piep gehad..zelfs weer geen brasems.....denk toch dat ik verkeerd gegokt heb.....zag toen ik aankwam een meerkoet nog met een bol van me omhoogkomen...en de laatste voerbeurt was woensdag....misschien nog 1 keer een gok wagen daar,want de weersomstandigehden waren ook steeds klote,of komend weekend een oude vertrouwde stek beetpakken....vanavond lekker thuis in ieder geval....Succes Sam op de rivier...jammer dat het niks was...kan altijd een keertje gebeuren he
Was inderdaad een stuk beter uit te houden nu Griend...in een dun truitje geslapen dus dat zegt genoeg......jij beterschap in ieder geval..
griend  
#368 Gepost : zondag 30 oktober 2011 10:09:21(UTC)
griend


50 ponder

Lid sinds: 21-1-2010(UTC)
Berichten: 2.371

Bedankjes: 10 keer
Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
Bedankt marcel ,
Dat is jammer dat je weer niks had, heb je je oude stek nog steeds onderhouden marcel .
Als ik jouw was zou ik het nog 1 kans geven en gelijk je oude vertrouwde stek een beetje aanvoeren om uit tewijken.
Wind op de kant is vis in de hand.


monstercarps  
#369 Gepost : zondag 30 oktober 2011 13:16:14(UTC)
monstercarps


30 ponder

Lid sinds: 31-1-2011(UTC)
Berichten: 610

een nachtje geblankt op de oude maas. Geen brasem niks... deze week elke dag voeren alleen wel iets minder kijken of het volgende week dan beter gaat op de bmaas.
het was zeker niet koud nee griend was goed uit te houden, veeel beter dan vorige week.
Keep it simple...
karpermars  
#370 Gepost : maandag 31 oktober 2011 09:22:50(UTC)
karpermars


20 ponder

Lid sinds: 25-2-2011(UTC)
Berichten: 360

Jammer man..maar goed Sam,op zon stuk water zal dat wel vaker kunnen gebeuren he.....Ik ga nog effe op deze stek door...moet toch een keer weer lukken...de laatste 3 nachten dat ik geweest ben waren niet de beste qua weertype dus geef het nog een kans....Temperatuur blijft prima deze week...nog geen teken van een eventuele horrorwinter....
griend  
#371 Gepost : maandag 31 oktober 2011 22:52:15(UTC)
griend


50 ponder

Lid sinds: 21-1-2010(UTC)
Berichten: 2.371

Bedankjes: 10 keer
Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
die horrorwinter is zeker ver tezoeken, niet normaal dat het zo warm is in dit getij van het jaar.
van mij mag die kou lekker weg blijven.
Wind op de kant is vis in de hand.


monstercarps  
#372 Gepost : maandag 31 oktober 2011 23:06:59(UTC)
monstercarps


30 ponder

Lid sinds: 31-1-2011(UTC)
Berichten: 610

ja dat zal nog wel heel lang duren voordat ik daar een karper zal vangen.
de temperatuur blyft indd hoog deze week. Heb toch een iets andere voertactiek aangepast, omdat ze nu toch wat minder beginnen te eten denk ik. Hopelijk werkt het zaterdag. Dan kan ik rustig alles met licht opzetten ipv vrydag met donker te gaan. wil weer ff wat peilwerk doen om 1 hengel te verplaatsen dus dan gooi ik liever met licht in zodat ik precies kan zien of ik goed lig. Ze geven in november wel al heleeeeee lage temperaturen aan met sneeuw en alles. Ze zeiden dat het zelfs -23 zou gaan worden. lijkt de ijstijd wel. Dat moet ik eerst maaris zien... kan ik gelijk die slaapzak uittesten kijken of die wel echt tot -20 warm is.

Bewerkt door de gebruiker maandag 31 oktober 2011 23:07:47(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Keep it simple...
karpermars  
#373 Gepost : woensdag 2 november 2011 10:22:01(UTC)
karpermars


20 ponder

Lid sinds: 25-2-2011(UTC)
Berichten: 360

je weet het nooit Sam...voor hetzelfde geld sta je de volgende keer binnen een uur met een kromme lat he......Dit weekend hebben we in ieder geval nog heerlijk temperaturen om te vissen...de dikke winterstuff kan nog ff in de kast blijven hangen....Dit weekend toch nog effe eigenwijs een poging wagen op hetzelfde stekkie.....wordt wel gek van die meerkoeten...komen er steeds meer bij...en dat is met kraakhelder water een slechte combinatie
griend  
#374 Gepost : woensdag 2 november 2011 14:13:50(UTC)
griend


50 ponder

Lid sinds: 21-1-2010(UTC)
Berichten: 2.371

Bedankjes: 10 keer
Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
eigenwijs is ook wijs he MarcelKnipoog
Wind op de kant is vis in de hand.


karpermars  
#375 Gepost : woensdag 2 november 2011 16:20:02(UTC)
karpermars


20 ponder

Lid sinds: 25-2-2011(UTC)
Berichten: 360

onder het motto ..de aanhouder wint ..hahaha
monstercarps  
#376 Gepost : woensdag 2 november 2011 18:42:30(UTC)
monstercarps


30 ponder

Lid sinds: 31-1-2011(UTC)
Berichten: 610

zeker weten marcel!
Keep it simple...
ericesv  
#377 Gepost : woensdag 2 november 2011 22:52:37(UTC)
ericesv


35 ponder

Lid sinds: 3-10-2009(UTC)
Berichten: 965
Man
Nederland

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Wat betreft meerkoeten, schaf een lazerpen aan daar hebben ze echt een hekel aan
Ze vluchten weg en komen niet terug.
Succes
als karpervissen je passie is .
monstercarps  
#378 Gepost : woensdag 2 november 2011 23:08:36(UTC)
monstercarps


30 ponder

Lid sinds: 31-1-2011(UTC)
Berichten: 610

door die meerkoeten kun je wel zien of er nog boilies/voer op je stek ligt en als er meerdere meerkoeten duiken kan je ook wel zien hoeveel er ongeveer nog ligt. Als het goed is duiken ze s'nachts niet ofwel marcel? zo kan je een beetje inschatten hoeveel je by moet voeren als je nog een nacht gaat of je stek natuurlijk zoiezo al aan blyft voeren. Ik vind het wel handig op stekken waar je de bodem niet kunt zien en dus ook niet kunt zien wat er met je boilies gebeurd is. Die karpers schrikken meestal toch niet door een duikende meerkoet want heb al vaker gehad dat er een meerkoet op mijn stek dook en dan een run kreeg. het is zeker wel irritant als je pieper de hele tijd door blijt piepen door die beesten. Het zal dan wel zo zijn dat alles om je haakaas heen weg is omdat ze je haakaas vboilie vaker gaan pakken.

Bewerkt door de gebruiker woensdag 2 november 2011 23:13:02(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Keep it simple...
karpermars  
#379 Gepost : donderdag 3 november 2011 09:59:37(UTC)
karpermars


20 ponder

Lid sinds: 25-2-2011(UTC)
Berichten: 360

nee snachts inderdaad geen last van...en de komende sessies die ik ga vis ik bijna toch alleen maar van net donker tot bijna licht dus veel last heb ik er nog niet van....knal er wel een paar bollen extra op haha
Ga jij ook nog morgen Sam ?Wordt morgen voor het eerst dit jaar in het donker alles opzetten he.....ik kan zaterdag niet anders had ik dat avondje wel gepakt....maar goed...
griend  
#380 Gepost : donderdag 3 november 2011 11:09:57(UTC)
griend


50 ponder

Lid sinds: 21-1-2010(UTC)
Berichten: 2.371

Bedankjes: 10 keer
Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
Zo erg is het toch niet in het donker met je hoofdlampje gaat het goed.
Wind op de kant is vis in de hand.


Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (17)
72 Pagina's«<1718192021>»
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.