CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hallo allemaal
Ook ik ben er geweest. Ik moet wel zeggen dat ik het erg jammer vind dat de opkomst zo laag was. Een volle, drukke beurs maakt het een stuk gezelliger en je zult daarna veel meer positieve reacties over de beurs lezen. Drukte maakt vaak gezellig. De opzet van de beurs vond ik leuk en het is jammer dat het nog niet echt voeten in aarde kan krijgen bij de massa.
Ik denk ook dat de locatie en datum een hele grote rol spelen.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
De lokatie Ben ik het helemaal met je eens erwin waarom geen centrale beurs in utrecht of zo. Dat vind ik ook van carp Zwolle voor het lekkere net iets tever. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 5-7-2010(UTC) Berichten: 58
|
Ik heb in iedergeval een paar nieuwe hengels kunnen vinden. Leon Hoogendijk Basic Instinct 2,75
Bedankt Eric,
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Oja, ook nog de carpfeelingcrew voor een deel ontmoet (wanneer komt mijn petje? ) en de nieuwste hengels van Piet Vogel in de handen gehad. Man, mooie stokken hoor |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 8-5-2011(UTC) Berichten: 34
|
Goede dag mensen! Ook wij zijn geweest en 200km ervoor gereden zo ongeveer Wel iets tegen gevallen, leuke beurs. Maar miste veeel verkoop punten, dat zou op een beurs groter moeten zijn "denk ik dan" Tevens blijft het gewoon leuk om te zien wat en hoe er allemaal is, ook zie je altijd wel wat nieuwe bedrijven die je toch niet kent. Ook nog wat bekende gezien, dus uiteindelijk een leuke beurs |
Karpervisser van karperteam "Jemico" zie onze site Karperteam.nl |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Ik was het weekend bij vrienden op bezoek in Wijster. Dan blijft er nog maar 25 km over naar Assen. Daardoor was het best te doen. Best veel mensen gezien en gesproken, maar de meeste daarvan zie ik regelmatig, dus dat is niet waarvoor ik naar een beurs hoef. Voor bezoekers is het toch prima dat het rustig is. Ik heb meer met standhouders kunnen praten dan anders het geval is. Dan is het vaak kopen en doorlopen. Nu had iedereen tijd voor je. Wanneer je er staat om je zaak te promoten zal je het natuurlijk liever drukker zien. Eerlijk gezegd vond ik dit leuker dan Zwolle, waar ik nauwelijks iets gezien heb door de drukte rond de stands. Ik heb wat klein spul en lood gekocht voor weinig, om de entree er weer uit te hebben. En vlak voor ik wegging nog een 50" net. Dat was bijna dezelfde prijs als een reservezak die ik wel nodig had. Jammer dat ik van die grote voeten heb, want een paar winterschoenen die ik graag wilde, waren zelfs in maat 47 te krap. Ron we spreken toch gauw eens af, ook al is het voor een dagsessie. Kunnen we eens rustig de laatste haarmode doornemen. Bewerkt door de gebruiker zondag 30 oktober 2011 20:15:59(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
gigglesmil gigglesmil gigglesmil |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Goedenacht Dames, Enigzins verrot, toch even een rondje langs m`n favo forums om de reacties van de afgelopen dagen te lezen. Ergens iets over m`n leeftijd gelezen.... grijs haar, maar een lichaam als een kathedraal een kloppend vishart van een 25 jarige! Kan niet anders zeggen dan dat we een heerlijke beurs gedraaid hebben. Veel mensen mogen ontmoeten, helaas velen ook niet. Zeker jammer... we hadden het af en toe behoorlijk druk en daardoor is veel "gezellig even kletsen" in het water gevallen. Eerlijk gezegd zelf geen tijd gehad om te shoppen en daardoor ook de kans gemist wat forum-kennissen op te zoeken. Wanneer het allemaal meezit zijn we ook aanwezig op Zwolle.... nieuwe ronde, nieuwe kansen. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
|
Jeroen Luppe schreef:Erwin, je stand, cq verzamelpunt stond er weer mooi bij! Maar die van de buren is mooier... hahaaha... Leuk je ff gesproken te hebben en Tot morgen Potverdikkie Jeroen, kan geen dagje overslaan hé. Sneaky posting.... maar waardeer je kennis en kunde omtrent onze passie dus dat maakt alles in één keer goed. We spreken elkaar zeker nog. Mvg Erwin |
|
|
|
|
Ron van Houtum schreef:stonden om 11 uur bij markerworld maar helaas niemand gezien
Erwin had je wel jonger verwacht whahahaha Jammer dat we niet even hebben kunnen kletsen Ron. We hebben veel geleerd op deze beurs en daar zitten zeker wat punten bij waardoor we minder hoeven te vragen en uit te leggen aan klanten en zo wat meer tijd over kunnen houden. Mvg Erwin |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
ik ben zelf niet geweest maar heeft iemand toevallig die gratis proefsample van ttb baits van de extreme marine gezien. graag jullie mening erover. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Bonnetje ingeleverd, maar niets gezien. Man bij de stand stond te praten en ik vond het niet de moeite waard om er naar te vragen. Misschien winnen we nog iets.
Erwin, ik vond het wel meevallen met de leeftijd.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Twee dagen geweest: dag KSN en dag House of Carp. Qua opzet mooie beurs, niet de bezoekersaantallen zoals in Zwolle, prettige daaraan is dat standhouders hier wel tijd hebben voor iets uitgebreider praatje. IK heb 2 gezellige dagen gehad en ook de nodige forumgangers van hier gesproken! Op naar de volgende: Utrecht...
|
Linkloos |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 15-7-2011(UTC) Berichten: 7
|
Het was de 290km,enkel, niet waard. Lesje geleerd voor volgend jaar.
Greetz
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
Het was een leuke beurs, ruim opgezet geen geschuifel langs de stands. Voldoende tijd om met mensen te praten. Oke misschien vielen de bezoekers aantallen tegen maar dat was in het begin van carp ook Ben erg positief over de beurs in ieder geval En de afterparty was ook zeker geslaagd, was erg gezellig met de jongens van Markerworld.nl
|
|
|
|
|
Mwah.... gezellig is nog zachtjes uitgedrukt.... caramba, heb een giga pien in de kop. Ook mede namens de rest van mijn ploegje (zijn niet zo van die forum-gangers) nog bedankt voor de gezelligheid, en wat hebben we veel zitten kletsen over onze passie..... helemaal super. Mvg Erwin PS: val vandaag waarschijnlijk voor de rest even uit... aanhanger leeg en er staan 25 mails in de wacht om te beantwoorden. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
ik heb zaterdag een heerlijke gezellige dag gehad op de beurs..... Heb veel mensen gesproken en een gedeelte kunnen kopen wat ik wou.... Tevens veel loten verkocht voor d eKCN.... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Het is jammer van de bezoekersaantallen maar wederom moet ik zeggen dat de beurs weer goed geregeld was. niks te klagen aan de organisatie. Weer lekker geouwehoerd met een hoop mensen en weer veel nieuwe contacten gelegd. Het was dan misschien rustig maar ik heb me weer zeker vermaakt. We hebben in iedergeval weer een hoop lol gehad. Leuk om weer wat forumbezoekers te ontmoeten ook! @ Act2010: ik had geen Aqua shirtje aan maar een All Carp Products shirt. Lijkt er idd op! Bewerkt door de gebruiker maandag 31 oktober 2011 20:17:06(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Tim wanneer kom je die al betaalde 100kg bollen afgooien? hehehe |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Och Ron, zwik je toch eens voor echte knikkers dan? haha
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.