CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
carpeventt wat vonden jullie er van
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
afgelopen weekend was er de derde carpeventt in assen. Ik vondt het een leuke beurs, mooi ruim opgezet en genoeg leuke aanbiedingen. |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Tja het was voor mij de eerste keer en ook de laatste keer vind het geen tank diesel waard Begrijp me niet verkeerd was wel gezellig en je kon overal makkelijk bij heb goed kunnen bij kletsen met iedereen Heb me zelf een lijn laten aansmeren:-" |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Ik ben er op zaterdag geweest en het viel me eerlijk gezegd behoorlijk tegen. Niet om de beurs direct af te willen kraken, maar het aantal stands en het aantal bezoekers vond ik erg matig. Daarnaast waren de echt grote merken niet aanwezig en dat geeft misschien ook het niveau van de beurs gelijk al aan.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
In een ander topic staan ook al een boel reacties.
Ik vond het juist wel prettig dat die 'grote' stands er niet waren. Daar staan vaak 20 verkopers bij die zelf nog nooit een hengel vast hebben gehouden. Tijd genoeg om een beetje te kletsen op deze manier. Wanneer de standhouders het niet erg vinden dat het rustig is, is het toch prima zo.
Eric, wel jammer dat je van die kleine schoenmaatjes bij je had.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
|
Linkloos |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
carpeventt wat vonden jullie er van
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.