logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

7 Pagina's«<34567>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Karperrazzi  
#81 Gepost : zaterdag 29 oktober 2011 18:58:42(UTC)
Karperrazzi

20 ponder

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Lodewijk schreef:
nou tim je heb niks gemist.
ben er vandaag ook geweest en mij zien ze in ieder geval nooit meer terug.

Motiveer eens?..
Lodewijk  
#82 Gepost : zaterdag 29 oktober 2011 19:04:33(UTC)
Lodewijk

55 ponder

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
te rustig te ruim opgezet te weinig winkeliers te weinig echt leuke aanbiedingen te saai gewoon.......
had wel verwacht dat dit na 3 jaar iets anders was geweest......
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Henk Haarlem  
#83 Gepost : zaterdag 29 oktober 2011 20:10:12(UTC)
Henk Haarlem

50 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 1 keer
Lodewijk schreef:
te rustig te ruim opgezet te weinig winkeliers te weinig echt leuke aanbiedingen te saai gewoon.......

Bedankt voor de info.
Net zoals iedere karperbeurs dus, maar dan nog saaier.
Was tegen alle advies in bijna gegaan voor de eerste keer, maar zie er toch maar van af, ga geen 200+ km rijden voor een kleine,saaie beurs.
Wacht wel ff op utreg of zwolle.

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 29 oktober 2011 20:12:14(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

"Mijn grootste moet ik nog vangen".
Mvg. Henk Haarlem.

"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen)
Rely not on the teacher, but on the teaching.
Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words.
Rely not on theory, but on experience.

Do not believe in anything simply because you have heard it.
Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations.
Do not believe anything because it is spoken and rumored by many.
Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes)
Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders.
Ron van Houtum  
#84 Gepost : zaterdag 29 oktober 2011 20:34:44(UTC)
Ron van Houtum

50 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
Lodewijk schreef:

Kon wel effe lekker bij kletsen met veul man
Jacco noordermeer
Klaas van herik
Anne
Jeroen Luppe
Frank penning
Frank avezaat
Tim van Zanten
Steef he he eindelijk Zenden
Ronnie van berlo
Ardy veldkamp
Martijn (hotspots)
Hans (carp connections )
Dennis hessels
Bart jaap
Ruud gosseling

Erwin had je gezien maar kon je niet meer vinden hahaha
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
DannyAlmelo  
#85 Gepost : zaterdag 29 oktober 2011 20:51:13(UTC)
DannyAlmelo

25 ponder

In tegenstelling tot sommige reactie's heb ik een leuk dagje gehad. tuurlijk, het was niet groot, maar ik vond het wel gemoedelijker dan zwolle. Ff lekker en pijltje gooien met albertino, kopje koffie drinken met de mannen van MTC. Gewoon gezellig. De keuze is een stuk minder dan bijv. Zwolle, maar had je anders verwacht? Jammer dat ik trouwens niet met jullie heb kunnen praten. We waren wat aan de late kant en kon markerworld ook niet zo 1,2,3 vinden. En toen ik er was stond er niemand. Haha. Ik heb Tim volgens mij wel gezien, maar ik wist niet zeker of jij het was(Aqua blousje?). Achja, volgend jaar zwolle spreken we weer wat af toch?

Groetjes!
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..!
Ron van Houtum  
#86 Gepost : zaterdag 29 oktober 2011 21:09:31(UTC)
Ron van Houtum

50 ponder

Man
Nederland

stonden om 11 uur bij markerworld maar helaas niemand gezien

Erwin had je wel jonger verwacht whahahaha
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
Lodewijk  
#87 Gepost : zaterdag 29 oktober 2011 21:20:12(UTC)
Lodewijk

55 ponder

en miss is dat ook wel de fout die ik ( en miss meer mensen maken )
het vergelijken met zwolle.....
maar ik had wel verwacht dat dr verbetering in zat na 3 jaar.
en ik miste de grote vissekom? waar was die?
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Hennie Bodde  
#88 Gepost : zaterdag 29 oktober 2011 21:25:01(UTC)
Hennie Bodde

20 ponder

Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
En doordat veel mensen zo'n beurs met de grond gelijk maken op fora blijven mensen masaal weg waardoor een nieuwe beurs ook geen kans van slagen en groeien krijgt.
Je kan spreken van saai of rustig maar dit is wel mede een gevolg wat vanaf editie 1 door de karpervissers zelf gecreërd word.
Eerste editie werd door sneeuwstormen slecht bezocht, iets waar de organisatie niets aan kon doen, vervolgens klaagt iedereen dan steen en been over de bezoekers aantallen en zo blijft langzaam iedereen weg.

Ik heb in ieder geval wel een leuke en gezellige beurs gehad, heb veel bekenden weer eens gesproken en had door de ruime opzet fatsoenlijk de ruimte om alles eens goed te bekijken zonder een gevecht om een stand te bereiken. Morgen gezellig weer een dagje.
Helemaal zelf bedacht.........

Frank Penning  
#89 Gepost : zaterdag 29 oktober 2011 21:28:46(UTC)
Frank Penning

20 ponder

Ron van Houtum schreef:
stonden om 11 uur bij markerworld maar helaas niemand gezien

Erwin had je wel jonger verwacht whahahaha

niet jokken ron, ik stond er toch echt..Knipoog
Frank Penning  
#90 Gepost : zaterdag 29 oktober 2011 21:31:04(UTC)
Frank Penning

20 ponder

Lodewijk schreef:

wij hadden toch echt leuke aanbiedingen en morgen ook. En ondanks dat er weining mensen waren ging er toch een hoop weg bij ons Knipoog
Ron van Houtum  
#91 Gepost : zaterdag 29 oktober 2011 21:32:28(UTC)
Ron van Houtum

50 ponder

Man
Nederland

ja hahahaha je stond er klopt kon je alleen niet zien door al die emmers whahaha
Lodewijk  
#92 Gepost : zaterdag 29 oktober 2011 21:37:42(UTC)
Lodewijk

55 ponder

Hennie Bodde schreef:
En doordat veel mensen zo'n beurs met de grond gelijk maken op fora blijven mensen masaal weg waardoor een nieuwe beurs ook geen kans van slagen en groeien krijgt.
Je kan spreken van saai of rustig maar dit is wel mede een gevolg wat vanaf editie 1 door de karpervissers zelf gecreërd word.
Eerste editie werd door sneeuwstormen slecht bezocht, iets waar de organisatie niets aan kon doen, vervolgens klaagt iedereen dan steen en been over de bezoekers aantallen en zo blijft langzaam iedereen weg.

Ik heb in ieder geval wel een leuke en gezellige beurs gehad, heb veel bekenden weer eens gesproken en had door de ruime opzet fatsoenlijk de ruimte om alles eens goed te bekijken zonder een gevecht om een stand te bereiken. Morgen gezellig weer een dagje.

als ik een beurs leuk vind dan zeg ik dat ook.
nu werd om mijn mening gevraagd en geef ik daar eerlijk zoals ik het zie antwoord op.
dan is het de keus aan de mens zelf om te gaan of niet.
gelukkig dat ook meningen verschillen anders is de wereld best saai he Knipoog
peter servais  
#93 Gepost : zaterdag 29 oktober 2011 22:13:17(UTC)
peter servais

45 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 18 keer
Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
Ik vond het vandaag ook erg ruim opgezet, maar toch best wel leuk om mee te pikken als onderdeel van een daggie weg.
Ik besef me net dat ik onbewust meer forumleden heb gezien vandaag haha. (Ik met grijs vest aan en een brilletje op)
Ik liep er rond met me vriendin.
Steef, volgens mij heb ik bij jou 2x loodjes getrokken haha. En Jeroen bij jou heb ik 2,5 kg 15mm mfruitboilies bij Redlabel baits gehaald.
Verder heb ik Tim nog wel gesproken en Frank nog gezien.
Volgende keer maar ff beter opletten haha.

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 29 oktober 2011 22:17:29(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Groeten Peter, Knipoog

Aantal karpers 2015: 26 stuks
Jeroen Luppe  
#94 Gepost : zaterdag 29 oktober 2011 23:32:38(UTC)
Jeroen Luppe

25 ponder

Succes er mee Peter!!
En als je die emmer los trekt in huis heb je iig geen mopperende vriendin. Die M Fruitjes ruiken heerlijk!!!......

Ron, leuk je ook een keer live te spreken!
Geld ook voor meerdere mensen, maar echt veel tijd was er helaas soms niet om een uitgebreid gesprek te houden....

Het was op sommige momenten wel lekker druk vond ik en mMorgen zal het vast weer een stukje drukker zijn.

Mensen loop ff langs de Red Label stand en vraag naar de pakket aanbieding voor € 30 euro.
Bestaat uit:
1 emmer 2,5 kg 20 of 16 mm boilies naar keuze
1 fles soak
1 potje pop ups
1 pot fully loaded hookbaits
1 pot critical hookbaits
1 t-shirt van red label
op=op!!

En nog meer, maar dat zie je dan wel!

Bewerkt door de gebruiker zondag 30 oktober 2011 00:14:33(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

The Baits
Anne  
#95 Gepost : zondag 30 oktober 2011 01:05:05(UTC)
Anne

25 ponder

Het was te verwachten dat het rustig zou zijn met dit mooie weer.
Het mooie hiervan vindik dat je ff de tijd hebt om met de standhouders te kletsen over van alles en nog wat.
Ik heb even kunnen kletsen met Patrick van Visvinder-Oost die een voor mij nieuwe navigator stond (mooiere kleuren) en uiteraard de visvinders/dieptemeters.
Ook Albertino Essers en Emil Molzer gesproken en me 5 kg Black Bait xl laten aansmeren van MTC Baits.
Deze komt voor The Source in de plaats. Nu maar hopen dat hij net zo goed vangt. Scheelt me in ieder geval weer een hoop geld aangezien de MTC een stuk goedkoper is.

Een paar leuke aanbiedingen gezien qua hengels en molens dus tis maar net wat je zoekt. Nu heb ik niks nodig dus was het een goedkoop dagje voor mij.
Volgend jaar gewoon weer heen, gezellig Knipoog
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden Tong
Karperrazzi  
#96 Gepost : zondag 30 oktober 2011 01:51:53(UTC)
Karperrazzi

20 ponder

Hennie Bodde schreef:

Ik vraag mij dan altijd af of je de keus hebt tussen twee dagjes beurs of twee dagjes vissen (met dit weer!) waar dan je oorspronkelijke gedachte is gebleven om karpervisser te worden. Is nogal een verschil nl. gezellig met mensen kletsen i.p.v. een visje trachten te vangen aan de waterkant. Of zie ik dat verkeerd?

Enfin, Lodewijk bedankt voor de feedback. Ik blijf morgen thuis, lees: aan de waterkant.(vissen) Een ideale plek om te filosoferen over de tekst die alle boilieboeren nu weer aan hun bol hebben geplakt...Black bait, Source en zelfs een T shirt bij een multipack critical balanced hookbaits
Frank Penning  
#97 Gepost : zondag 30 oktober 2011 11:30:45(UTC)
Frank Penning

20 ponder

agh het bolletje moet een naam hebben he, net zo als iemand zich zelf karparazzi noemt terwijl hij ook maar gewoon theo heet..
Henk Haarlem  
#98 Gepost : zondag 30 oktober 2011 11:39:57(UTC)
Henk Haarlem

50 ponder

Man
Nederland

@ Karperrazzi
"Enfin, Lodewijk bedankt voor de feedback. Ik blijf morgen thuis, lees: aan de waterkant. Een ideale plek om te filosoferen over de tekst die alle boilieboeren nu weer aan hun bol hebben geplakt...Black bait, Source en zelfs een T shirt bij een multipack critical balanced hookbaits"

123 123 123
"Mijn grootste moet ik nog vangen".
Mvg. Henk Haarlem.

"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen)
Rely not on the teacher, but on the teaching.
Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words.
Rely not on theory, but on experience.

Do not believe in anything simply because you have heard it.
Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations.
Do not believe anything because it is spoken and rumored by many.
Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes)
Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders.
Ron van Houtum  
#99 Gepost : zondag 30 oktober 2011 11:41:22(UTC)
Ron van Houtum

50 ponder

Man
Nederland

vind wel dat bij elke stand iedereen de zelfde naam heeft!!

hehe
Karperrazzi  
#100 Gepost : zondag 30 oktober 2011 12:57:09(UTC)
Karperrazzi

20 ponder

Frank Penning schreef:
agh het bolletje moet een naam hebben he, net zo als iemand zich zelf karparazzi noemt terwijl hij ook maar gewoon theo heet..

Wel met een hoofdletter T hé. Knipoog
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (5)
7 Pagina's«<34567>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.