35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Wat een super bestemming, ben wezen vissen met mijn maat van 8-10-2011 tot 16-10-2011 Ik had samen met mijn maat jan-willem 65 vissen waarvan 4 boven de 20 kilo , en als kers nog een steur van 24 kilo die 3x in 48 uur bovenkwam. een ander koppel had ook 52 vissen en verschillende boven de 20 kilo . de meeste vissen vingen we overdag met een reuze simple montage gewoon met 1 boili op de bodem. de faceliteiten zijn er zoals douche , toilet en koelkast/vriezer. echt een top bestemming. een indruk van ons weekje vissen Bewerkt door de gebruiker zaterdag 22 oktober 2011 17:06:46(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 25-9-2011(UTC) Berichten: 315
|
oke dan goed bezig! dus het is wel een aanrader heb je nog meer info over het water bijvoorbeeld de grote en aantal vissers enzo en welke bollen het beste waren ik ben nog op zoek naar een mooi water voor in het voorjaar
gr roy |
beter 1 uur gevist, dan 8 uur gewerkt!!! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
mooie sessie Eric en een leuk filmpje..... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ha roy, Het water is11hectare alle info kun je vinden op de site van the carpspesialist,er mogen max9 vissers op wij zaten op stek 18/19 en het andere koppel op stek 3/4 ook stek 14/15 was erg productief wij hebben voornamelijk gevist met baitzone en leon hoogendijk aas. Hoop dat je zo voldoende info hebt Groetjes Eric Roy84 schreef:oke dan goed bezig! dus het is wel een aanrader heb je nog meer info over het water bijvoorbeeld de grote en aantal vissers enzo en welke bollen het beste waren ik ben nog op zoek naar een mooi water voor in het voorjaar
gr roy |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.