15 ponder Lid sinds: 28-2-2011(UTC) Berichten: 113
|
kij hard door gaan tot het is dicht gevroren kan der ander tog niet mee stoppen
zo dra het weer dooit vissen dat doe je nou eenmaal als je verslaafd bent
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
OSX1100 schreef:kij hard door gaan tot het is dicht gevroren kan der ander tog niet mee stoppen
zo dra het weer dooit vissen dat doe je nou eenmaal als je verslaafd bent vind ik leuk |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
DavidT schreef:
Mijn visserij kost me zoveel energie dat ik blij ben als ik niet meer ga vissen vanaf eind november tot begin april.
misschien word het dan tijd om een andere hobby te zoeken:-" |
groet erik |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Zit nu lekker tot 16.00uur langs te waterkant......... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-8-2011(UTC) Berichten: 215
|
ik ga ook nog wel even door denk ik,ik vind het veels te leuk zondagssessies van 05:00 tot 13:00. opgewarmd van de zwaarbepakte fietstocht snel alles opzetten en in de slaapzak. Ik weet dan nog wel niet wat me te wachtten staat, en over wintertactics moet ik me ook nog ff inlezen. Maar ik ga het wel proberen, al moet ik alleen gaan .. nu het vrouwtje nog zover krijgen gr SF Ps. RESPECT voor alle winterjagers! want ik vond het vorige week al koud snachts met 1-2 graden..
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Nee hoor Diesel, helemaal niet. Mijn visserij levert me hele mooie vissen op. Zolang ik mooiere en zwaardere vissen vang dan een hele grote groep vissers weet ik dat ik op de juiste manier bezig ben. Jongens die op putjes vissen met zeer gewilde vergunningen buiten beschouwing gelaten. Ik weet niet hoe groot die groep is maar dat is zomaar 90%. Helaas is het tegenwoordig zo dat mensen aan de hand van foto's info proberen te achterhalen. Duidelijke foto's van de mooiste vissen plaats ik dus niet. Laatst alleen van een bek en een zwart/wit foto. Lekker onduidelijk allemaal. Even in het kort. Door de week sta ik om 05.00 uur op. Vrijdagavond stap ik om 20.30 in de auto. Om 06.00 uur begin ik al met inpakken. Zaterdag hetzelfde verhaal. Om te kunnen ontbijten met m'n gezin en een leuke dag te hebben. Voor mij geen drukke putjes, Frankrijk of betaalwateren. Iedereen moet vissen zoals hij wil. Ik had allang op Rainbow kunnen zitten. 30 Vissen vanaf 30 kilo en ontelbare vissen met een lager gewicht. Man, wat zou ik ongelukkig zijn op een btw. :-" Bewerkt door de gebruiker donderdag 20 oktober 2011 15:54:13(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Say hello to my little friend |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Blijf doorgaan tot het ijs op het water zit. Als een politieagent achter de zware jongens jagen. Zijn nog 3 target vissen die ik heel graag wil vangen, 1 hier van is ook prima. Mijn seizoen kan nu al niet meer stuk veel meer gevangen als vorig jaar
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
he jowan ook weer op aarde?? haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 610
|
vrydag weer knallen ik vind het tot nu toe niet echt koud soms alleen wel als je er snachts uit moet maar ik probeer altijd als mijn pieper gaat snacht eerst mijn fleece trui aan te trekken maar als dat te lang duurt kan ik toch niet wachten om naar buiten te rennen in mijnn dunne trui'tje. Het echte koude weer moet nog komen ben benieuwd hoe het dan zal gaan. zyn wel veel vissers die de winter door blyven vissen. Is by de meeste wateren toch niet te zien dat er zoveel zyn. Bewerkt door de gebruiker donderdag 20 oktober 2011 19:26:50(UTC)
Keep it simple... |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 96
|
Net termo-kleding een warmtepak en een voorraad butaangas ingeslagen, dus ik ga gewoon door. Lekker rustig nu aan de waterkant, waar je normaal absurde concurrentie hebt aan de waterkant ben je der straks zowat van verzekerd dat je de enige ("gek" bent.
|
|
|
|
|
welk warmtepak heb jy gehaald SH? |
Keep it simple... |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-10-2009(UTC) Berichten: 256
|
Ik vis gewoon door. Heb zelfs wel eens een wak staan slaan omdat alles dichtgevroren was en ik toch echt moest vissen. |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Jowan is weer terug uit z'n rigknoopbunker.
Er staat veeeel van jou op internet! Loopt het nog een beetje? |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ed skillz schreef:Ik vis gewoon door. Heb zelfs wel eens een wak staan slaan omdat alles dichtgevroren was en ik toch echt moest vissen. Hoe doe je dat dan Ed met die warmtekanon?gigglesmil |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-10-2009(UTC) Berichten: 256
|
Hahahaha bij deze ben je uitgenodigd voor de eerst volgende ijshak karpersessie ron. |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@Lodewijk Tijdje weggeweest druk boilies draaien & vissen. Vis nu met diepvries boilies hier voor met readymades. Middag 50 kilo boilies draaien voor mij de 1e keer. Verantwoordelijk geweest voor het kookproces, was wel even slikken, maar naar het vangen van 3 prachtige spiegels maakt dit alles goed. Godsgeschenk wil niet meer anders. Veel goedkoper & beter beperk mezelf nu niet langer meer man @peter servais Loopt niet meer voorradig 450 onderlijnen voor volgend jaar. Geloof het of niet, bepaald niet veel tijd geïnvesteerd in het knopen. Ongeveer 2 week in totaal bezig geweest voor +/- 900 onderlijnen. Dit jaar best wel veel verkocht man Bewerkt door de gebruiker zaterdag 22 oktober 2011 01:25:12(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik ga door totdat ik mijn lood zie liggen op het ijs. Visvriendelijke groetjes Eric |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-2-2010(UTC) Berichten: 158
|
Op een ander forum waar ik actief ben, hebben ze deze vraag ook al eens gesteld,
Vreemd is het te lezen dat eigenlijk bijna iedereen weer de winter door zit te vissen, nog vreemder vind ik dan weer dat je in de winter niemand aan het water vinden kan....Waar zitten die gasten dan eigenlijk he Wahaaaa.
En nu weer even ernstig, (Ja ik kan dat haaaa)
Ik vis de winter door, (Albertkanaal vriest hier niet dicht he) voor de rust aan het water, de mooie plaatjes die ik klikken kan met mijn tweede hobby fotografie, en ik sta er op om twee dagen per week verlost te zijn van het vrouwtje Haaaaa
grt Snowy
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Het zit in je naam denk ik SnowMan.... Maar lekker laten lullen die gasten, want als ze hun woord toch niet nakomen blijft het lekker rustig aan het water... Bewerkt door de gebruiker zaterdag 22 oktober 2011 10:51:13(UTC)
The Baits |
|
|
|
|
@ ed skillz
hoe doe je dat dan ed? Je maakt een wak en gaat daar vissen maar na een uurtje is dat toch weer dichtgevroren? |
Keep it simple... |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.