30 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 610
|
ja was zeker een mooie vis man jy gaat morgen lekker knalle he marcel je maakt een goede kans denk ik |
Keep it simple... |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 360
|
ze geven de hele week goed weer op om te vissen dus jij kan ook weer 2 nachten knallen man....ik heb er wel zin in....
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Zeker mooi weer, maar mijn maatje is echt een pussy, vist alleen maaar als het niet regent, ga morgen ochtend maar alleen denk, |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Mooi weer visser noemen we dat. Groot gelijk dat je gewoon gaat . |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
|
ik zit hier op het werk alweer verlekkerd naar buiten te kijken met die zwiepende bomen,......nog een paar uur en de hengeltoppen dansen weer mee op het ritme van de golfslag.....
|
|
|
|
|
hahahaa ja dat noemen ze indd een mooi weer visser en daar zyn wy nu gelukkig van af dat vergroot alleen maar onze kansen ga zo maar weer een voorraad bollen halen als die spiegels volgend jaar geen 30 pond zyn snap ik het ook niet blyf maar maaltijden geven aan die biggen het zal ook nooit is geneog zyn he succes marcel hoop dat je een paar dikke vangt!
|
Keep it simple... |
|
|
|
|
he griend heb je vakantie ofzoo? ik verwacht altyd een berichtje van jou hahaa |
Keep it simple... |
|
|
|
|
gisteren ging helaas op het laatste moment niet door....zometeen gelukkig wel...kijken of er nog wat te vangen valt....
|
|
|
|
|
ik was al zo nieuwschierig marcell dan hoor ik mroeg het resultaat wel ebn echt benieuwd man zag net vanuit de bus dat de wind byna hetzelfde stond als die nacht met 5 karpers kan byna niet misgaan |
Keep it simple... |
|
|
|
|
monstercarps schreef:he griend heb je vakantie ofzoo? ik verwacht altyd een berichtje van jou hahaa Zo de verwachtingen leggen wel hoog Sam Nee was gisteren wel Vrij omdat me zoon jarig was . Morgen nog werken en Dan lekker 2 nachten vissen kijken of ze nog willen bijten Vangse marcel vanacht . |
|
|
|
|
|
hahaha gefeliciteerd met je zoon! laten we hopen dat je um dit weekend nog kan verassen met een mooie foto. |
Keep it simple... |
|
|
|
|
Dank je. Ik hoop ook dat ik een paar mooie foto's kan laten zien aan hem. Jij gaat vrijdag nacht met frank zeker . |
|
|
|
|
|
ik ga zoiezooo heb frank nog niet gesproken. hoop dat ik weer een goede nacht met een paar mooie 20+ vissen krijg altijd welkom natuurlijk heb er alweer zin in!
|
Keep it simple... |
|
|
|
|
dat geloof ik graag dat je er weer zin in heb. en Marcel hoe was je nacht met de berenboot |
|
|
|
|
|
net terug..en geloof het of niet,maar geen piep gehad...wel een paar pittige buitjes.....had ook wel een visje verwacht eerlijk gezegd...maar zo zie je maar het blijft onvoorspelbaar he...maar dat is nou net wat het vissen zo leuk maakt...ik ga zaterdagavond weer......
|
|
|
|
|
Ik ga morgen middag naar de kraagweg samir, ik blijf een nacht, dus zal 20 á 24 uur vissen, hopen dat het wat wordt ! Hopen op die 30er Maar elke karper is er 1 en zal bij geen enkele karper ontvreden zijn, ! |
|
|
|
|
zo marcel je verast me ermee. had wel gedacht/gehoopt dat je wat zou vange man! blijft zeker onvoorspelbaar ja toch jasper je zal er zoiezo wel een poaar vangen. heb je nog voorgevoerd? die dertiger zal ik maar niet verwachten daar maar een mooie twintiger zal er zeker tussen kunnen zitten! succes iig |
Keep it simple... |
|
|
|
|
Whaha, er gaat gewoon een 30er in de fout, ze kunnen toch niet van mijn overheerlijke tijgers afblijven |
|
|
|
|
ik hoop hte voor je heb je al een weger dan? |
Keep it simple... |
|
|
|
|
en het is weeer vrydagggggg nog ff en ik zit weer aan de waterkant |
Keep it simple... |
|
|
|
Guest (14),
MozSpider-DotBot 1.2,
Yandex
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.