CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Beste mensen Nog heel even wachten en dan is het weer zo ver! Juist, we gaan vanaf vrijdag weer live onderwaterbeelden streamen. Om jullie alvast een beeld te geven zal ik met regelmaat printscreens plaatsen. De CarpCam staat op een kanaal op 3 meter diepte. We voeren nou al een week met boilies van MTC en tijgernoten van AVK. Dagelijks wordt er 2 kg voor de Cam gevoerd. Ik kan vertellen dat het zijn vruchten afwerpt. Dagelijks wordt de stek bezocht door veel karper, brasem, snoekbaars en zo af en toe een snoek of graskarper... Wanneer jullie vragen hebben hoor ik het graag! Wanneer we live zijn is dit ook de topic waar je al je screens kunt plaatsen. M.v.g. Erwin Bewerkt door de gebruiker woensdag 19 oktober 2011 10:46:49(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Erwin heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Kwam 5 minuten geleden voorbij .... Erwin heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
hé erwin graskarper af en toe ? gaat het dan om de bekende graskarpers van vorig jaar ?grtzz kijk er al naar uit hoor |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2009(UTC) Berichten: 167
|
Anjetha heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Het is momenteel heel erg stoffig. Er zitten namelijk 3 karpers te genieten van het voer ... Erwin heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Een flink slagschip!!! Erwin heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Oewww het is weer druk zo te zien! Anjetha poste net hierboven deze foto. Deze vis is tijdens de vorige CarpCam periode volgens mij ook langs geweest! Andre van Duin werrd ie toen genoemd.. |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
Een hele flinke Anjetha heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 3-6-2011(UTC) Berichten: 37
|
Nogmaals. is dit weer op hetzelfde kanaal als hiervoor of is het een ander kanaal of op een ander stuk van het kanaal? de bodem is zo te zien weer behoorlijk stoffig |
Vissen horen in het water.. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Het betreft dezelfde stek Danny.
|
|
|
|
|
Daar zijn ze alweer Anjetha heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 8-5-2011(UTC) Berichten: 34
|
Hoe kan het dat het zo goed beeld is en licht ? Toch 3 meter diep ? !? ERG gaaf om te zien, en er zit dus ook veel vis. Smullll beelden |
Karpervisser van karperteam "Jemico" zie onze site Karperteam.nl |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prachtige screens Anjetha!! Goed bezig!
|
|
|
|
|
Nog een hele dikke big!!! Erwin heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
dikke big erwin,jammer dat ik de cam niet op mijn telefoon kan volgen. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 2-8-2009(UTC) Berichten: 17
|
De eerste live!! Dirk-Jan Siebelink heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.