CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
krijg er pijn aan mijn ballen van als ik dit zie
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Man met scrotum van 50 kilo. Tot drie jaar geleden had de Amerikaan Wesley Warren Jr. een balzak zoals u en ik. Maar intussen is er iets misgelopen waarvoor zelfs de medische wereld geen sluitende verklaring heeft. Het scrotum van de man heeft buitensporige proporties aangenomen en weegt inmiddels zo'n vijftig kilo. Warren probeert nu geld in te zamelen om een operatie te bekostigen die hem van zijn loodzwaar probleem moet afhelpen. Dat meldt de The Las Vegas Review-Journal. Warren loopt rond met een leeg flessenkrat waarop hij op gezette tijden zijn scrotum laat rusten. Hij kan zich alleen staand ontlasten. Zijn urinestraal kan hij nauwelijks richten. De man heeft al twee jaar geen vaste baan. Een vaste relatie zit er niet in. 'Terwijl ik in de bloei van mijn leven ben,' Aldus Warren. Castratie Wesley Warren Jr. lijdt aan elephantiasis van het scrotum, maar de artsen kunnen de oorsprong van de infectie niet vinden die doorgaans tot die aandoening leidt. De enige manier om hem uit zijn lijden te verlossen is, simpel gezegd, castratie. Toch geeft Warren de hoop niet op. Doktoren in Californië zijn bereid om op de man een experimentele operatietechniek toe te passen. Hierbij willen ze het overtollige weefsel weghalen, zonder de testikels te beschadigen. Die ingreep kost echter meer dan een miljoen dollar, geld dat Warren nu bij het grote publiek wil inzamelen. http://static3.ad.nl/sta...5733/media_xl_979931.jpghttp://www.telegraaf.nl/...an_50_kilo__.html?p=32,2Bewerkt door de gebruiker woensdag 19 oktober 2011 10:44:57(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
euhmmmmmmmmm wil ik dit weten?
gr erik |
groet erik |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Ik wens hem succes!! De ballen... |
The Baits |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Kanonnen!!! Die vent kan al skippyballend naar zijn werk....
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Heel naar voor die man! Doet me denken aan die South Park aflevering trouwens!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
Erwin schreef:Kanonnen!!! Die vent kan al skippyballend naar zijn werk.... hahaha hij heeft geen werk!! maare wel erg vervelend voor die man. |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
luuk412 schreef:Erwin schreef:Kanonnen!!! Die vent kan al skippyballend naar zijn werk.... hahaha hij heeft geen werk!! maare wel erg vervelend voor die man. En da's vreemd, want vaak hoor je bedrijven zeggen dat ze "iemand met ballen" zoeken ;-)
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Hij had zeker die boxer van proline aan THE COMPANY WITH BALLS! |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
In Afrika komt dit meer voor. Heb je wondroos op die plaats die niet behandeld wordt dan krijg je inderdaad een gigantische .. Ze noemen het ook wel de "olifantenziekte". |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
snap niet dat ie geen werk heeft dit is toch een atractie?? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
krijg er pijn aan mijn ballen van als ik dit zie
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.