15 ponder Lid sinds: 21-9-2011(UTC) Berichten: 182
|
Ik zoek een nieuwe rodpod van fox liefst een die op alle plekken te gebruiken is(vissen) mag eventueel een ander merk zijn ! Groeten (karper)
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
wat kan je uitgeven? als je dan toch zo graag een fox wil en wat te besteden heb zou ik voor de ranger gaan |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Ga direct voor kwaliteit... koop Solar! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hehehe... Anders heeft Arnold misschien nog wel een mooie Fox pod te koop
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 25-9-2011(UTC) Berichten: 315
|
de fox ranger is echt overal inzetbaar zie bijlage Roy84 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
beter 1 uur gevist, dan 8 uur gewerkt!!! |
|
|
|
|
fox ranger is indd veelzeidig. maar je kan ook voor een eclips kijken. enig nadeel: dr zit geen tas bij!! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Lodewijk schreef:fox ranger is indd veelzeidig. maar je kan ook voor een eclips kijken. enig nadeel: dr zit geen tas bij!! Zoiets? ;-) leen heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
nee gekkie een groene |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-8-2011(UTC) Berichten: 215
|
ik heb zelf de stalker (eurotje of 80-90) En ik kan er aardig mee uit de voeten: Vlakke hoge kant, Lage kant toppen in het water, In het water tot 30-40cm En daarbij licht van gewicht en makkelijk mee te nemen, En als je er losse (lange) poten bij koopt, dan kun je em bijna net zo schuin zetten als de ranger. Ik ben nog geen situatie tegengekomen waar de stalker geen oplossing voor had. Ik varieer ook veel met de korte en lange buzzerbar voetjes, dit heeft meestal net die extra helling of neerwaartse hoek. er zit idd geen tas bij, dat is jammer. Maar het ding is best op te bergen in een foudraal. Dat past gemakkelijk en scheelt weer een extra tas Ik rol de mijne op in mn onthaakmat en kan deze zo bij mn brolly doen in het brollyvak van mn foudraal. Just my 2 cents ik hoop dat je er snel uitbent. gr SF Bewerkt door de gebruiker woensdag 19 oktober 2011 23:14:36(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-9-2011(UTC) Berichten: 182
|
Roy84 schreef:de fox ranger is echt overal inzetbaar zie bijlage Hoe Duur Is De Fox Ranger ? Groeten (karper)
|
|
|
|
|
ik weet het niet zeker maar volgens heb je hem voor een 240 euro ofzo al groeten... |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
Ik heb nog een FOX stalker rodpod staan die ik niet meer gebruik, voor 40 euro mag je hem zo ophalen! |
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
|
op marktplaats staat een fox ranger voor 140 euro volgens mij |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.