15 ponder Lid sinds: 13-10-2011(UTC) Berichten: 119
|
beste karper vrienden,ik ben een beginnende karpervisser en is er iemand van jullie die mij kan vertellen of er een boekje bestaat waar alle verschillende rigs in staan ,en hoe je ze kan maken en de verschillende manieren van vissen er mee groetjes maud Bewerkt door de gebruiker zondag 16 oktober 2011 21:37:05(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Wie niet waagt,Wie niet wint |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-9-2011(UTC) Berichten: 271
|
Ja je kan ook een app downoaden genaamd irigs
|
|
|
|
|
jaa dat kan natuurlijk ook en daar moet je voor betalen maar heb liever uit boek |
|
|
|
|
ik zag een boek van kevin nash en het heet Rig Book is dat een aanrader? |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
|
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
|
hier vind ik het niet echt duidelijk opstaan |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Fishing Fox Essential Guide to Carp Rigs is een dvdtje met volgens mij stuk fo 10 rigs die worden uitgelegd |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ja dat klopt sander,een boek heb ik voor altijd en een gsm niet,dan ga ik eens op visboeken.nl kijken |
|
|
|
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
maudje18 schreef:ik zag een boek van kevin nash en het heet Rig Book is dat een aanrader? Wanneer je daar nog aan kunt komen voor een redelijke prijs.... wanneer het `t boekje is wat ik denk dat het is wordt daar inmiddels door "ik-wil-alle-boekjes-die-ooit-uitgekomen-zijn-voor-karpervissers" mannen/vrouwen een behoorlijk bedrag voor neergelegd. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
|
het boekje heeft een rooie of witte kaft en staat op rig book kevin nash.volgens mij kan je dat boek bijna nergens meer krijgen.op visboeken.nl is hij ook al uitverkocht haha.denk dat ik toch iets anders moet gaan kopen of nog eens heel goed moet gaan zoeken op het internet.thanx voor de reactie |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Kijk hier ook ff als je zin heb. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.