Nieuwe uitzetting Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 2
|
De site geeft geen nieuw wachtwoord als je er om vraagt. ook krijg je niet te zien of je nieuwe registratie is gelukt. Ik heb dus nu een stuk of 5 accounts hier
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
Heb hetzelfde. Ook slaat hij mijn wachtwoord niet opnieuw op dus moet iedere keer weer inloggen
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Dit is een bekent probleem. We zijn hard aan het werk dit zo snel mogelijk op te lossen.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Het probleem met de mail op het forum is opgelost. Als je wil dat ik de accounts verwijder moet je me even een pm sturen met daarin de precieze gebruikersnamen en de e-mailadressen die daar achter hangen.
M.v.g. Erwin
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Het telkens opnieuw inloggen begint inderdaad een klein beetje irritant te worden. Hopelijk wordt het snel opgelost!
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 610
|
ja ik heb precies hetzelfde.
|
Keep it simple... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Hier het zelfde probleem...... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
iedereen zal er wel last van hebben. ik ook en het begint een beetje iri te worden. maarja ik hoop dat het snel word opgelost |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
|
We proberen het zo snel mogelijk op te lossen mensen.
Gr. Erwin
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Raar Ik heb nergens last van heb ook niets opnieuw hoeven in te voeren Wie firefox gebruikt misschien een idee om wachtwoord en gebruikersnaam te wissen bij opgeslagen wachtwoorden
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:Raar Ik heb nergens last van heb ook niets opnieuw hoeven in te voeren Wie firefox gebruikt misschien een idee om wachtwoord en gebruikersnaam te wissen bij opgeslagen wachtwoorden
1. In Firefox klik de Firefox-button linksboven (als je Firefox 7 hebt). 2. Klik op het tabblad beveiliging 3. Vink het vakje "Wachtwoorden voor website's onthouden" uit in de sectie Wachtwoorden. 4. Klik op de knop "Opgeslagen wachtwoorden", en dan op de knop "Alle verwijderen" 5. Klaar! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 610
|
ja toch erwin verder ziet de ziet er echt netjes uit man! |
Keep it simple... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Jorden schreef:Ron van Houtum schreef:Raar Ik heb nergens last van heb ook niets opnieuw hoeven in te voeren Wie firefox gebruikt misschien een idee om wachtwoord en gebruikersnaam te wissen bij opgeslagen wachtwoorden
1. In Firefox klik de Firefox-button linksboven (als je Firefox 7 hebt). 2. Klik op het tabblad beveiliging 3. Vink het vakje "Wachtwoorden voor website's onthouden" uit in de sectie Wachtwoorden. 4. Klik op de knop "Opgeslagen wachtwoorden", en dan op de knop "Alle verwijderen" 5. Klaar! als je er meerdere in hebt staan van andere sites ofzo kan je ze ook individueel verwijderen |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Ron, ik dacht dat je meteen alles wou wissen |
|
|
|
|
ja daaaag moet ik weer alles opnieuw intypen pfffff |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 360
|
|
|
|
|
|
Tuurlijk komt het goed. We werken eraan
|
|
|
|
|
Even geduld hebben, de mensen die aan deze site werken, hebben ook nog een job buiten Carpfeeling eh |
|
|
|
|
Jorden schreef:Even geduld hebben, de mensen die aan deze site werken, hebben ook nog een job buiten Carpfeeling eh Helemaal waar. Er moet wel brood op de plank komen Het is een erg irritante bug die we zo snel mogelijk zullen oplossen.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
denk dat jullie toch wel binnenlopen met al dat sponsorgeld;-)
maarruh,ook hier elke keer inloggen. kleinigheidje zal heus wel verholpen worden als de tijd rijp is;-)
mooie site geworden!
gr erik
|
groet erik |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.