CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
opgelicht barry lorist amsterdam
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
wij zijn van de zomer naar bel foret geweest maar zijn opgelicht door barry lorist aka barry topper iemand tips waar hij woont of ook de dupe van hem laat het weeten
ik heb een adres van zijn ouders
|
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Daar ben je mooi klaar mee!
Wat erg dat er weer iemand zich wil verrijken over de rug van een ander. Hopelijk kan je hem bereiken en je geld terug krijgen. |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
snap het niet helemaal je bent er van de zomer geweest en kom je er nu pas achter dat je bent opgelicht? Niet geboekt via de carpconnection?? |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
nee we weeten het al sins we daar aan kwamen maar ik wou het via hem gaan regelen hij nam niet meer op en pas weer wel maar hij zij dat we niks terug kregen enzo naja dan maar op deze manier als iemand zijn adres heeft krijgt hij 300 eu van mij |
vorig jaar 83
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Wat heeft de Amsterdamse hsv ermee te maken? Titel geeft aan dat je bent opgelicht door de Amsterdamse maar het gaat om ene Barry. Zo komt het bij mij over.
Je gebruikt de naam van de AHV in mijn ogen onterecht en het lijkt me gepast als je de titel zou aanpassen.
Neemt niet weg dat het vervelend voor je is dat je genaaid bent. Heel moeilijk zou het niet moeten zijn om hem te vinden want hij is nogal bekend.
Is de politie al je beste vriend? |
Say hello to my little friend |
|
|
|
|
nee sorry als je het zo opvat maar barry regelde dingen voor hun dus oke maar hun zijde dat ze contact op zouden nemen en dat hebbe ze nooit gedaan die barry is met het geld van ahv ook weg wat ik van hun heb gehoort ik hoop dat iemand contact kan krijgen met barry maarja denk het niet en ik ben niet van de politie weetje die zullen der togh niks aan doen de hsv zou voor ons het geld terug probeeren te krijgen en hun zouden aangifte doen Bewerkt door de gebruiker maandag 10 oktober 2011 17:23:25(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
vorig jaar 83
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Als je gedupeerd bent door een oplichter moet je aangifte doen bij de politie. Simpeler kan ik het niet voor je maken.
Grt, Frank
|
|
|
|
|
kun je dit opnderwerp sluiten ik heb alle informatie die ik wil hebbe al bedankt ...... |
vorig jaar 83
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
opgelicht barry lorist amsterdam
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.