CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
CarpNews
»
Actie voeren tegen de plannen Delft!
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Beste mensen. Zoals je misschien al hebt gelezen op CarpFeeling hebben we samen met Karperclub Nederland een datum geprikt voor een protest actie. Dit doen we omdat we verschrikkelijk bang zijn dat als we niets doen, de plannen betreft het leegvissen gewoon doorgaan. Ik hoop dat we zo veel mogelijk mensen op donderdag 4 maart om 14.00 bij elkaar kunnen sprokkelen om zo te laten blijken hoe erg wij tegen deze plannen zijn! Hoe meer mensen, hoe meer indruk. We moeten iets doen anders kan het wel eens afgelopen zijn met de sportvisserij! Lees hier het artikelErwin van Hensbergen Bewerkt door de gebruiker woensdag 3 maart 2010 21:56:28(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 18-10-2009(UTC) Berichten: 219
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Goed bezig! We moeten zo veel mogelijk mensen verzamelen om een punt te maken.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Heb ongeveer 10 hengelsport zaken gemaild of hun dit bericht ook door willen geven binnen hun klantenkring. Ook heb ik een aantal zaken gemaild of ik er handtekening-formulieren neer mag leggen zodat iedereen deze kan tekenen. Op het Karperwereld forum heb ik ook nog een topic geopend. http://www.karperwereld....pic.php?f=18&t=54163Nu hopen dat er veel mensen komen! Komt het op nog meer sites te staan Erwin?? Groetjesss |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
Het staat op sportvissen.blog.nl, karperclub Nederland en er komen er nog meer.
|
|
|
|
|
Wie, van de mensen op het forum is er die dag?
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Ik sowiezo,misschien een collega van me ook.
|
Groetjes, Tim
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
tja, eigenlijk verplichte werkdag. ga proberen te komen natuurlijk!
|
|
|
|
|
timvanzanten schreef:tja, eigenlijk verplichte werkdag. ga proberen te komen natuurlijk! Tuurlijk gaat je dat lukken! Jij kunt niet ontbreken
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 94
|
Inmiddels heb ik een email de deur uit gedaan aan een wethouder en fractievoorzitter van Groenlinks in Delft.
Hierin vraag ik voornamelijk om informatie en om openbare stukken waarin concrete informatie staat.
Even hopen dat er iets uit voortkomt.
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
CarpNews
»
Actie voeren tegen de plannen Delft!
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.