15 ponder Lid sinds: 21-9-2011(UTC) Berichten: 182
|
Ik zit eraan te denken om nieuwe swingers / hangers te kopen wat lijkt jullie het beste ? Groeten
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
ik zelf vis met solar hangers om dat ik daar meer mogelijk heden mee heb zoals : slappe lijn of strakke lijn, en op de boot of tegen wind piepjes(als je de gevoeligheid niet in kan stellen) aan de voorkant van me optonic hangen. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 610
|
ik heb de fox nk 11 swingers gekocht omdat ik heel soms op de rivier vis en soms vis ik met licht lood van bijv 30 gram en soms weer met zwaar lood op een verre afstand dus met deze swinger die een verstelbare loodkop van 56 bgram heeft kun je alle kanten op zpwel met slappe als met strakke lijnen zoals griend eigelijk ook al zegt |
Keep it simple... |
|
|
|
|
het zyn trouwens de fox MK 11 swingers
|
Keep it simple... |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
swinger |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
gewoon allebei,kun je alle kanten op... |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 25-9-2011(UTC) Berichten: 315
|
fox medium springlock hangers |
beter 1 uur gevist, dan 8 uur gewerkt!!! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
monstercarps schreef:het zyn trouwens de fox MK 11 swingers
Volgens mij zijn het MK II Swingers :-" Heb zelf ook de MK II swingers, maar ook cheeky monkeys van matrix en hangers van matrix. Ik vind zelf de hangers het prettigst, je ziet elke kleine beweging. De MK II's zijn waarschijnlijk wel het meest veelzijdig!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Tis maar wat je mooi vindt. Ik heb bij Erwin (markerworld) vorige week 2 naamloze Illuminated Swingers gekocht. Staat alleen geen fox op maar ze zijn exact het zelfde voor minder euries.
|
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
the bug micro swingers topswingers voor een aardige prijs! |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Ik vind die Solar hangers mooier staan dan swingers.
Zelf heb ik de MKII Swingers van Fox. Ze zijn lekker makkelijk te verstellen en geven duidelijk aan wat er gebeurd aan de andere kant van de lijn. |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
|
ja klopt andre het zyn de MK 2 swingers ja! ben er tot nu toe altijd tevreden mee geweest. |
Keep it simple... |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
ik heb de fox micro swingers. zijn net als de MK 2 swingers erg veelzijdig. ik ben er nog steeds erg tevreden mee |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.