35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Gecondoleerd Edwin! Heel veel sterkte.. |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
veel sterkte toegewenst Edwin |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Gecondoleerd Edwin, sterkte de komende tijd. Precies 2 jaar geleden ging die van mij. Niet met lood in je schoenen lopen, kids pakken dit op hun eigen wijze op. Draai niet om de hete brij heen, vertel gewoon hoe het is. Die van mij waren toen 9 mnd en net 3. |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
Strekte mannen!!! Maar is dr ook nog vrolijk nieuws??? Jazeker! Het is bijna weekend!!!!!!! Whoehoeeeeee |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Edwin, wat verschrikkelijk! Dat is dan wel heel snel gegaan zeg!
Gecondoleerd! en heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd. |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
edwin schreef:M'n vader/vismaat/gappie/steun en toeverlaat is gisteravond overleden, wat ga ik die ouwe missen zeg. Zit er echt effe helemaal door heen en moet het morgen naar aan m;n kids vertellen, loop nu al met een lood in m'n schoenen. Wat een kut jaar zeg! Veel sterkte Edwin.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
Sterkte! en tja lodewijk, weekend lekker veel tijd voor huistaken |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
Edwin Gecondoleerd. Heel erg veel sterkte |
houdoe en bedankt |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Gecondoleerd Edwin.....! Heel veel sterkte....! |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
|
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Bedankt iedereen. Is idd erg snel gegeaan, ze waren op vakantie hij had hiervoor nog nooit klachten gehad aan z'n hart en was dus ook niet ziek. Hij was nog maar 59 :-( Ben in ieder geval erg dankbaar dat we de laatste twee jaar nog vaak samen, soms ook samen met m'n kids zijn gaan vissen en zo lekker wat tijd hebben door gebracht. Drie weken terug hadden we ook nog gevist en hij had zelfs z'n PR verbeterd door een mooi schub te vangen van 17,5 kg. was dus een 1/2 kg meer als mijn PR, dat heb ik de laatste weken vaak ingezeept gekregen, lol. Kids zijn 8 en 10, die kunnen het wel aan. En ben heel open en direct met ze, ze zijn van alles op de hoogte. Maar waren geen prettige gesprekken, ze hebben tenslotte al heel wat ellende te verwerken gehad dit jaar. M'n zoon wilt nog afscheid nemen van opa en hem nog een keertje zien, dat gaan we morgenmiddag doen.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-1-2011(UTC) Berichten: 331
|
gisteren terug van midweekje lac de grosley, wat een top midweekje met zijn 2en in totaal 30 karpers geland, en 5 steuren, waaronder het nieuw frans-record,een diamant steur van 41.2kg. gewichten karpers varieren van 7kg t/m 22.5kg, gewichten diamant steuren 29kg,39kg,en 41.2kg, 2 russische steuren 12kg en 16kg ik heb tevens ook een nieuw pb spiegel 21.5kg. Bewerkt door de gebruiker zondag 9 oktober 2011 19:21:02(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
LAC DE GROSLEY BOYSAWAY CARPFISHING |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
dat zijn mooie resultaten Julien |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
humeur is goed. vandaag wedstrijd gevist en wederom een 1ste plaats,we hadden 2 karpers aan de vaste stok gevangen ook nog,van 2-2,5kg p/st dit was de laatste wedstrijd van de 3,en mijn pa en ik hebben alle 3 de wedstrijden een 1ste plek behaald. totaal 42kilo vis en overal winnaar |
houdoe en bedankt |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
jvs schreef:humeur is goed. vandaag wedstrijd gevist en wederom een 1ste plaats,we hadden 2 karpers aan de vaste stok gevangen ook nog,van 2-2,5kg p/st dit was de laatste wedstrijd van de 3,en mijn pa en ik hebben alle 3 de wedstrijden een 1ste plek behaald. totaal 42kilo vis en overal winnaar Mooi mooi mooi ! Maare.. hoe is het met de verwondingen? Zo te lezen een heel stuk beter :-).
|
|
|
|
|
leen schreef:jvs schreef:humeur is goed. vandaag wedstrijd gevist en wederom een 1ste plaats,we hadden 2 karpers aan de vaste stok gevangen ook nog,van 2-2,5kg p/st dit was de laatste wedstrijd van de 3,en mijn pa en ik hebben alle 3 de wedstrijden een 1ste plek behaald. totaal 42kilo vis en overal winnaar Mooi mooi mooi ! Maare.. hoe is het met de verwondingen? Zo te lezen een heel stuk beter :-). vorige week had ik nog wat moeite met de hengel uit elkaar te steken Leen(bij het afsteekdeel) maar nu zijn de hechtingen eruit,en alle verband eraf,dus nu ging het een stuk beter. De vinger was vanmorgen wel gruwelijk koud/kloppend.maar het ging goed. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
jvs schreef:leen schreef:jvs schreef:humeur is goed. vandaag wedstrijd gevist en wederom een 1ste plaats,we hadden 2 karpers aan de vaste stok gevangen ook nog,van 2-2,5kg p/st dit was de laatste wedstrijd van de 3,en mijn pa en ik hebben alle 3 de wedstrijden een 1ste plek behaald. totaal 42kilo vis en overal winnaar Mooi mooi mooi ! Maare.. hoe is het met de verwondingen? Zo te lezen een heel stuk beter :-). vorige week had ik nog wat moeite met de hengel uit elkaar te steken Leen(bij het afsteekdeel) maar nu zijn de hechtingen eruit,en alle verband eraf,dus nu ging het een stuk beter. De vinger was vanmorgen wel gruwelijk koud/kloppend.maar het ging goed. Kijk, dat zijn goede berichten.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
mijn dag kan niet beter laat het zo zegge mijn jaar kan niet beter vanacht mooie 30er gevangen |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Gefeliciteerd man! Ben benieuwd naar de foto's!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Humeur zit nogal slecht. Via school als eindwerk een eigen onderneming moeten stichten (samen met de rest van de economische klassen). En ze hebben me aangewezen als de hoofd van ICT. Foto's bewerken, wat prullen met programma's kan ik wel, maar nu verwachten ze van mij dat ik een professionele site maak (zoals Carpfeeling dus), en webdesign en dergelijke is nu niet mijn sterkste punt :s |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.