30 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 610
|
jy bent er altijd wel vroeg by hea griend. ik zou echt niet weten hoe het bestand is maar als marcel eest nog nachten had met meer dan 10 runs en nu byna nooit meer dan lijkt het wel of het bestand wat minder was geworden want marcel is ook niet de neige die dit zegt had op karperwereld online ook al zoiets gelezen. |
Keep it simple... |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 360
|
Van die schubkarpertjes wist ik dan weer niet,trouwens ook geen enkele van gevangen nog....Ik denk dat ze het gedaan hebben om onder het bestand wat er zat,wat op zich niet zo heel jong meer was/is, een nieuwe onderlaag aan te brengen...eigenlijk een goed stuk visbeheer van beide verenigingen....Ik denk eerlijk gezegd dat er nog steeds heel veel vissen opzitten hoor alleen tis zoveel drukker geworden dat je daarom gewoon minder gaat vangen...gaat overal zo...kijk Nieuwkoop maar eens.....(voor de sterfte daar liep het al drastisch terug)Maar het geeft dan wel weer veel voldoenimng als je weer is een bak vangt he Trouwens een goed bedrag man 500 euro voor een bootje....das wel heel erg goedkoop...
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
klopt Sam ik ben een vroege vogel ik begin om 04:30 uur daarom post ik ook soms vroeg. Ik denk dat het komt dat we minder zijn gaan vangen de laatste jaren dat de vissen de klappen van de zweep kennen. Als je kijk dat een jaar 16 geleden het ook een stuk rustiger was en toen ving je wel een aantal vissen per nacht alleen toen ving je veel meer kleine vis dan tegenwoordig. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
|
Tuurlijk heeft dat er mee te maken.....strakke lijnen etc zijn taboe..........je zult eea een beetje aan moeten passen al ben ik er nogvan ovetuigd dat op het moment je ze erop krijgt je ze ook daadwerkelijk gaat vangen...Vergeet ook niet dat de mosselen een enorme explosie doorgemaakt hebben de laatste jaren.Vroeger was het lastig een mosselplaat te vinden tegenwoordig is het moeilijk om een plek zonder mosselen te vinden,dus natuurlijk voedsel genoeg.Elke karper die je wel eens weghangt nu laat stukken mossel achter in de zak,dus die bol hebben ze niet eens nodig,zelfs al zit je met een zogenaamde "voedselrijke" bol..
|
|
|
|
|
ja is niet veel geld hea en er zit zelfs een motor van 15 pk by. ja dat kan wel kloppen marcel Op mijn stek zit ook heel veel natuurlijk voedsel en ben gaan navragen hoe hte kot dat mijn 24 mm boilie opeens kleiner is dan een 20 mm boilie maar dat komt waarschijnlijk door de kreeftjes enzo dus die zitten er ook nog is dus indd genoeg voedsel voor die beesten. ik ken iemand die achter my woont en hy was erby toen ze de karpertjes gingen uitzetten by de recri en hy zei 250 of 350 spiegels dat weet ik niet precies meer maar 1 van die 2 zoiezo en 150 schub maar ik weet niet hoe groot mss wel wat groter fzo maar lijkt mij eigelijk niet. |
Keep it simple... |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
hoi mijn naam is frank ik doe ook vissen en ik vang soms een voorn en soms ook een baarsje hier een foto van mij grootste vis dit jaar 35 pond Bewerkt door de gebruiker donderdag 6 oktober 2011 21:49:08(UTC)
| Reden: Niet aangegeven carpteamzhz heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
|
voortaan wel een onthaakmatje eronder he..voor het geval dit monster uit je handen jumpt......haha
|
|
|
|
|
trouwens lekker weer in de HW mannen...hagel.....daar gaat de zomerse watertemperatuur....
|
|
|
|
|
morge knalleeen in de regen! hopen dat ik een dikkere ga vangen dan jou frank |
Keep it simple... |
|
|
|
|
nou die van frank die heeft ook een flinke hangbuik Ik denk wel dat dit weer ff goed zal zijn voor de vangsten dan al die hitte. |
|
|
|
|
|
ik hoop hte griend. Ik zie dat het vanavond lekker gaat onweren en regenen dus hoop dat ik niet voor niks ga. En gaan jullie nog vissen? Ik heb een ligplek geregelt dus waarschijnlijk gaan we volgende week de boot halen dan gaat het knallen op de binnenmaas pas echt beginnen |
Keep it simple... |
|
|
|
|
Ik ga het proberen of ze willen bijten. volgens mij geven ze geen onweer meer op en de wind neemt af.
|
|
|
|
|
|
Ik ga er ook vanavond weer gezellig op uit.....ben benieuwd....als we nu niets vangen kunnen we inderdaad het weer de schuld niet geven....tis ook weer lekker vroeg donker he nu..met dit weer half 8 al.... Waar heb je je ligplaats zo snel geregeld ??Mooi man...kom wel ff snel kijken als jullie Titanic te water is gelaten...
|
|
|
|
|
En iedereen uiteraard weer veel succes de komende nacht.....lets catch some fatties out there Bewerkt door de gebruiker vrijdag 7 oktober 2011 09:15:35(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
ja preciesss ik ben wel toe aan een mooie 20 plusser. Een vriend van my heeft zyn boot eruit en hy heeft een ligplaats by jonas en ik kan de boot tot de zomer laten liggen dus heb alle tijd om een ander plekje te regelen. ik hoop alleen niet dat ik vanavond me tent in de regen op moet zetten. daar heb jy geen last van hea marcel. Ik hoop ik binnenkort ook niet meer. |
Keep it simple... |
|
|
|
|
|
Keep it simple... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jullie ook succes vanacht. |
|
|
|
|
|
ach we zien het wel allemaal he...gisteravond ging het behoorlijk los met regen,onweer en hagel... Nou een stuk varen in de stromende regen is ook niet echt een feest hoor haha...maar goed als ik eenmaal zit is het super ja...radiootje aan en ff voetbal luisteren vanavond,potje bier erbij...nee ik klaag niet haha ...en dan maar hopen dat er een mooie 15kiloplus rakker voorbij mag komen....
|
|
|
|
|
maar goed als ik eenmaal zit is het super ja...radiootje aan en ff voetbal luisteren vanavond,potje bier erbij...nee ik klaag niet haha ...en dan maar hopen dat er een mooie 15kiloplus rakker voorbij mag komen....
Ik ben het helemaal met je eens (vissen) |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.