35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
nou laat de herfst biggen maar komen |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 17-7-2010(UTC) Berichten: 42
|
Blankske aan de broek Had nie anders verwacht mee zo'n weer...
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
ga vanaf maandag tot en met zaterdag vissen in NL dus hoop er volgende week wat moois op te kunnen zetten... |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-8-2010(UTC) Berichten: 149
|
net terug uit frankrijk, met mn maatje 14 vissen mogen vangen waaronder een meerval van 30kilo. foto's volgen nog. |
passion for angling
mtcbaits |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
lekker dagje achter de rug. begon goed en slecht, op 2 van de 3 stekken lagen vrouwen topless te zonnen, dus die stekken maar ff overgeslagen. vervolgens kwamen de karpers erg langzaam op gang vandaag, normaal gesproken schiet ik er wat brokken in en voordat ik me hengel in elkaar gezet heb is de vis al aan het azen. vandaag duurde het bijna 45 mins. maar uiteindelijk toch 5 vissen gevangen, met een mooie spiegel als afsluiter had na deze nog zo'n schub, maar was in ze borstvin gehaakt, en die bleef maar spartelen op de kant, dus maar snel zonder foto terug gezet, daarna nog een schubje van 6 pond die ook meteen terug het water in mocht zonder foto en de afsluiter van de dag |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Mooie spiegel, maar ik zou de andere stekken niet overgeslagen hebben omdat er vrouwen topless liggen.
|
|
|
|
|
vandaag ook nog een mooie karper gevangen om 3 uur kwamen we daar en me vriend had al snel een mooie schub gevagen, pas na 2 uur had ik de vissen weer lekker los gekregen. deze mooie herfst schub kon het niet laten om tussen de bladeren wat brokjes mee te pakken en belande daardoor in mijn net team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 610
|
@ freaky: begon goed en slecht, op 2 van de 3 stekken lagen vrouwen topless te zonnen, dus die stekken maar ff overgeslagen. die stekken zou ik juist niet overslaan Bewerkt door de gebruiker maandag 3 oktober 2011 08:31:55(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Keep it simple... |
|
|
|
|
ik wou dit jaar afsluiten met nog een mooie spiegel en net was die wens bijna uitgekomen een mooie spiegel pkate me brok maar ik heb hem verspeeld in de lelies gaah Bewerkt door de gebruiker maandag 3 oktober 2011 19:33:03(UTC)
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
nu al het jaar afsluiten? komen nog 2 maanden toch 297 |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
|
ik wil ook nog meer karpers vangen maar daar moest zeker weten een spiegel tussen zitten ik blijf gewoon door vissen tot me aas op het ijs blijft liggen had het een beetje raar verwoord Bewerkt door de gebruiker maandag 3 oktober 2011 22:05:29(UTC)
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 17-8-2011(UTC) Berichten: 8
|
24 uur sessie in dit mooie najaar
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
afgelope succesvolle sessie met ales toppers: 18.5 en 20 kg louiskruyfhooft heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
!@#$%^&*())(*&^%$#@!Das een grote goudvis Mooie reeks vissen mannen |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
louiskruyfhooft prachtige vissen heb je daar gevangen!! |
The Baits |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 360
|
super serie met mooie vissen Louis....van harte!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
bedankt mannen!! die goudkarper was idd een grote verassing, had het pas door wanneer ik hem aan het onthaken was
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Louis heb jij nou zo'n klein koppie en grote handen of druk je die karpers zo dicht de camera in?
Verder erg mooie vissen. Gefeliciteerd!
|
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
|
@ peter: ik heb eigenlijk echt wel degelijk ne redelijk kleine (smalle) kop en grote handen als ik de fotos bekijk zou ik zelfs zeggen dat ze juist niet erg dicht bij de camera zijn gehouden (kijk maar naar de 4de foto, die vis is 20 kg hoewel je (ik) het niet zou zeggen)
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-9-2011(UTC) Berichten: 271
|
mooie vissen zeg ben jaloers :-$ moet gauw weer eens naar de waterkant merk ik al het jeukt
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.