Nieuwe uitzetting Lid sinds: 3-10-2011(UTC) Berichten: 2
|
Hallo karpervissers..
ik ben op zoek naar een mooie stek om in het najaar te vissen. niet veel tijd gehad om in de zomer (als het dat al was) om te vissen. Nu heb ik meer tijd om een stekkie te maken, alleen is de plek lastig te kiezen. heeft iemand suggesties waar ik goed terecht kan. Omgeving Den Haag.
Alvast bedankt.
Groeten Dennis
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 610
|
ik zou zeggen kies een water uit en probeer dan informatie te vinden welke stek een najaarsstek is of ga elke dag ofzo is naar het water toe om te kijken of je activiteiten ziet. en peilen kan ook geen kwaad natuurlijk. |
Keep it simple... |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 3-10-2011(UTC) Berichten: 2
|
monstercarps schreef:ik zou zeggen kies een water uit en probeer dan informatie te vinden welke stek een najaarsstek is of ga elke dag ofzo is naar het water toe om te kijken of je activiteiten ziet. en peilen kan ook geen kwaad natuurlijk. ok ok. bedankt. heb je misschien suggesties? ervaringen?
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Beste dennis, Omgeving den haag, ga eens kijken in ypenburg of zoetermeer daar zijn diverse goed bezette wateren waar je je ding kan doen Gebruik google maps of earth.
Visvriendelijke groet Eric |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.