55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
zo! net terug........ man man man wat een wedstrijd! 1-0 1-1 2-1 2-2 3-2 3-3 4-3 5-3 6-3 en uiteindelijk 7-3!!! we staan bovenaan en hebben de eerste periode te pakken!!!! me avondje kan niet meer stuk!!! nu fijn slapen en morgen miss effe hengelen..... @ leen en peter... thanks mannen!! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Humeur is zwaar beneden peil was gisterochtend in belgie word ik vrijdagavond door mijn vriendin gebeld Die was zwaar overstuur was net ingebroken toen ze thuis was (stond dus oog in oog met de inbreker met bivakmuts Moesten geld hebben Maar het klote ervan was dat ik niet naar huis kon omdat ik al wat gedronken had. een klote nacht gehad maar ben nu gelukkig thuis en gelukkig heeft mijn vriendin niets maar ik ben nu effe voorlopig uit gevist Eerst moet patries weer vertrouwen krijgen |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Zo dat is heftig!!
Sterkte er mee Ron. |
The Baits |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Thuis is veel belangrijker Ron. Sterkte. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
wow ron das ff schrikken!!! hebben ze veel uit huis genomen??? sterkte man!! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
Das klote zeg....
gelukkig geen gewonden neem ik aan??
misschien wisten ze dat de man van huis was?????????......... |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Zo Ron, dat is zeker schrikken... pff.. ff oog in oog staan met een overvaller. Volgens mij moet er zo'n woede in je opkomen als je zo iemand aantreft.. Zijn ze erg te keer gegaan tegen haar en bij je thuis? Hopelijk komt ze er snel weer overheen... dit gaat je niet in de koude kleren zitten. Dat je je thuis al niet veilig kan voelen Bah..
Wat David al zegt, thuis is toch het belangrijkste.
Misschien is het een oplossing om d'r mee te nemen bij je volgende nacht vissen.
Sterkte |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
|
alles is netjes gebleven Alles is rustig verlopen gelukkig hebben alleen geld meegenomen
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
|
houdoe en bedankt |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
sterkte Ron en nu hopen dat het snel weer beter gaat met Patries...... Dat is echt schrikken voor haar als ze tegenover een inbreker met bivakmuts staat en je bedreigd voor geld |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Zwaar maar dan ook zwaar beneden peil na een week frankrijk heeft gister mijn vriendin het na 4 jaar uitgemaakt... |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Ron van Houtum schreef:Humeur is zwaar beneden peil was gisterochtend in belgie word ik vrijdagavond door mijn vriendin gebeld Die was zwaar overstuur was net ingebroken toen ze thuis was (stond dus oog in oog met de inbreker met bivakmuts Moesten geld hebben Maar het klote ervan was dat ik niet naar huis kon omdat ik al wat gedronken had. een klote nacht gehad maar ben nu gelukkig thuis en gelukkig heeft mijn vriendin niets maar ik ben nu effe voorlopig uit gevist Eerst moet patries weer vertrouwen krijgen je bentg vort verplicht om een knuppel bij je bed neer te zetten. schandalig. enig idee wie of wat er achter zit?schiet het politieonderzoek een beetje op? hoop voor je dat je vrouw ooit over deze traumatische ervaring heen komt. gr erik |
groet erik |
|
|
|
|
Jerry schreef:Zwaar maar dan ook zwaar beneden peil na een week frankrijk heeft gister mijn vriendin het na 4 jaar uitgemaakt... Zeer klote jerry was ze mee geweest naar frankrijk? @diesel Politie zei al u bent de zoveelste al zijn dus weer bezig maar vind je het gek de regering maakt alles duurder Heb er ook weinig vertrouwen in maarja ze komt er wel boven op maat van me heeft al pepperspray en een stroomstok geregeld |
|
|
|
|
Nee dat niet en voelde het wel beetje aankomen maar is toch altijd hard |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Neeejoh Ron,moet flink schrikken geweest zijn voor je vrouw! Is toch niet normaal meer he.. Hoop dat ze er snel een beetje overheen is! En Jerry je weet t.. als er iets is,bellennnnn maaar! Bewerkt door de gebruiker zondag 2 oktober 2011 10:47:29(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
sterkte Jerry.....
Komt dit jaar wel vaak voor dat de karpervisser gedumpt wordt door zijn vriendin of vrouw...... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
dat weet ik komt ook wel weer goed maar had het een half jaar geleden helemaal niet verwachte ging zo lekker |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 188
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Op een kanaal 20 kilo mais gevoerd verspreid over een week,ga je er heen voor een nachtje zitten ze op je stek,balend op zoek naar een andere stek op de bonnefooi terecht gekomen bij een klein haventje, eenmaal de hengels erin vaart er een boot door mijn lijnen, alle lijnen in de schroef van de boot dus alles weg, na alles weer in orde gemaakt te hebben ga ik zitten op mijn stoel waar ik door heen donder ,stoel naar de klote, nacht niets gevangen, s morgens oog in oog met een sint bernard van 90 kilo. schrok me de tering.ik ga op dammen denk ik. Bewerkt door de gebruiker zondag 2 oktober 2011 22:43:35(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
@Gijs wat een pech en dat in 1 nacht dan lijkt het wel of alles verkeerd gaat. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.