Nieuwe uitzetting Lid sinds: 16-8-2011(UTC) Berichten: 14
|
hey mede karper vissers
ik had laatst een rubber boot bij bardsmit gehaald helaas is deze kapot nu wilde ik een nieuwe maar nergens meer te krijgen omdat de zomer voorbij is
iemand een idee waar je nog goedkope rubberbootjes kan halen is voor het voeren en uitvaren
alvast bedankt
greetzzz martijn(karper) (drillen)
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
ferron schreef: hey mede karper vissers
ik had laatst een rubber boot bij bardsmit gehaald helaas is deze kapot nu wilde ik een nieuwe maar nergens meer te krijgen omdat de zomer voorbij is
iemand een idee waar je nog goedkope rubberbootjes kan halen is voor het voeren en uitvaren
alvast bedankt
greetzzz martijn(karper) (drillen)
Een wilde gok.. marktplaats? http://link.marktplaats.nl/481476789Of deze : http://link.marktplaats.nl/487346219 (niet aan te raden met koud weer, maar wel erg goedkoop en passende logo's ;-) ). Bewerkt door de gebruiker maandag 26 september 2011 20:58:29(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
hahaha das een goeie leen die 2e gaat hem zeker worden lekker water trappelen haha ging egt stuk toen ik hem zag haha die eerste is wel een mooie idd alleen vind het een hoop geld voor zo een boot en dan nog 2e hands ook ik had er toen een moet wel zeggen was iets kleiner voor 20 eu maarja barsmit verkoop ze niet meer. maar zekers bedankt voor het mee denken leen greetsss martijn(karper)
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
kijk is bij de action, of andere speelgoed zaken |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
ferron schreef:hahaha das een goeie leen die 2e gaat hem zeker worden lekker water trappelen haha ging egt stuk toen ik hem zag haha die eerste is wel een mooie idd alleen vind het een hoop geld voor zo een boot en dan nog 2e hands ook ik had er toen een moet wel zeggen was iets kleiner voor 20 eu maarja barsmit verkoop ze niet meer. maar zekers bedankt voor het mee denken leen greetsss martijn(karper) Gewoon een tientje bieden. Staat nl al een tijdje te koop. Doet tie het niet, dan helaas pindakaas. Sommigen denken in eerste instantie dat ze bv de aankoopprijs terug kunnen vragen. Maar na een tijdje krijgen ze door dat dat opportuun is en belanden ze weer met den voeten op de aarde en komt er een normale prijs uit de bus rollen. Suc6 verder!
|
|
|
|
|
hey freaky heelaas daar ook niet ik kom wekelijks bij action voor me gas bussen en die pasta voor bij het vissen (trouwens erg handig voor andere karper vissers enkel water erbij 7 min laten koken en je kunt lekker eten ) maar bij de rest van de speelgoed winkels ook niet te vinden bartsmit intertoys blokker niet te krijgen wat je dan krijg te horen is neej this een zomer product. greetzzz martijn(karper)
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
ik heb er nog wel 1 of 2 liggen,nieuw in verpakking zijn 150x100 cm Bewerkt door de gebruiker maandag 26 september 2011 22:38:56(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
hey jvc supersss ik heb je een pm gestuurd greetzzzz martijn(karper)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
ik ging voor die eerste als je dan mokkel erbij krijgt tenminste whahaha nee ff serieus,ik heb zelf een zodiac 310,met zulke boten hoef je nooit weer |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
|
haha ja stefan was het maar zo he me vrouw zou er niet blij mee zijn maarja tijdens het opruimen rol je der gewoon tussen die boot op niemand die er wat van merk haha
greetsss martijn(karper)
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-5-2011(UTC) Berichten: 357
|
ferron schreef:haha ja stefan was het maar zo he me vrouw zou er niet blij mee zijn maarja tijdens het opruimen rol je der gewoon tussen die boot op niemand die er wat van merk haha
greetsss martijn(karper) Als ze dit leest lig jij er tussen denk ik |
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!! |
|
|
|
|
hahaha franky neej val reuze mee hoor ze is vrij makkelijk dus heb weer mazzel greetzz martijn
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
Franky26 schreef:Als ze dit leest lig jij er tussen denk ik kan me geloof ik nog iets herinneren bij een intertoy's in zwolle whehe |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
|
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
je mag mijn bootje wel een keer lenen zie foto Bewerkt door de gebruiker maandag 24 oktober 2011 21:52:50(UTC)
| Reden: Niet aangegeven ericesv heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.