CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Beste Forum leden. Zoals de meeste van jullie al wel hebben gemerkt, plaatsen wij bijna dagelijks nieuwe teksten op CarpFeeling. Nou lijkt het me leuk, dat ook jullie suggesties aandragen. Zijn er technieken/aas/betaalwateren/rigs enz. die nog niet omschreven/uitgelegd zijn waarvan jullie vinden dat ze eigenlijk wel op CarpFeeling zouden moeten staan, laat dat dan hier weten! Hoe meer, hoe beter! Dan kunnen wij de site interessant houden voor iedereen! CarpFeeling TeamBewerkt door de gebruiker maandag 5 oktober 2009 14:49:24(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 78
|
Misschien iets over het behandelen van een karper wanneer je deze hebt gevangen? Er zijn een hoop mensen die daar wel wat aan hebben
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Inderdaad, je hebt helemaal gelijk. Daar wordt ook al aan gewerkt
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ja! Is ook een goed idee. Ik denk dat er nog wel veel beginnende karpervissers zijn die wel waarden hechten aan deze info. Goed voor hem en de vis!!! Gaan we dus doen! Bedankt!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-9-2009(UTC) Berichten: 338
|
Erwin,
Is het leuk idee om een vangst barro meter te maken? Waar iedereen door kan geven hoe het van dag tot dag, week tot week loopt op zijn of haar stek. Zodat je kan zien hoe de vangsten lopen zo her en der in het land. En dat misschien weer te relateren aan bv weersomstandig heden... |
des te harder des te gaat ie...
|
|
|
|
|
Edwin Bedoel je dit als een soort van programma op de website zelf? Of op het forum? Ik vind het een erg leuk idee! Gaan we zeker iets mee doen!! Bewerkt door de gebruiker zaterdag 17 oktober 2009 10:30:22(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-9-2009(UTC) Berichten: 338
|
Ik geef de voorkeur op de website.
Ik denk dat het de meest gestelde vraag is onder de vissers. "Hoe zijn de vangsten" hoor ik altijd in de hengelsportzaak en langs de waterkant! En vaak als het ergens niet goed loopt is dat bij andere vissers ook het geval. Een soort graat meter.
|
des te harder des te gaat ie...
|
|
|
|
|
Ik vind het een leuk idee Edwin! Gaan we zeker wat mee doen!!
Bedankt!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.