55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
hoe kan je zien dat een stotteraar spaghetti besteld heeft???
dan staat dr 10 spa bij hem op tafel whehe |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Drie pastoors praten op een zondagmiddag gezellig ondereen.
"Ach," klaagt de eerste "ik moet vrijwel nooit meer een begrafenis voorgaan. Mijn parochianen laten zich steeds vaker cremeren na een burgerlijke dienst."
"Tja," zegt de tweede "ik ben opgetogen als ik nog eens een huwelijk mag inzegenen maar de meeste van mijn parochianen gaan gewoon samenwonen."
" Nog een geluk dat ik regelmatig op huisbezoek ga bij mijn parochianen," zegt de derde "of er zouden ook geen doopsels meer zijn." |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Het is maar een idee!! Een vrouw zegt tegen haar man dat ze snel wil afvallen. De man zegt: "Dan moet je je inschrijven voor de Missverkiezingen." Zegt de vrouw: "Waar slaat dat nou weer op?!" "Nou," zegt de man, "dan val je als eerste af." |
|
|
|
|
Al jaren lang gaan twee Belgen en een Hollander iedere donderdag in een café biljarten. Op een avond verschijnt opeens de Hollander niet. De Belgen beginnen ongerust te worden en om 23.00 uur besluiten zij de politie te waarschuwen, omdat de Hollander nooit verzaakt. Bij de Belgische wachtmeester geven zij hem aan als vermist. De Belgische wachtmeester vraagt dan "Maar hoe ziet hij er uit?" De Belgische vrienden antwoorden: "Awel, hij is blond en heeft blauwe ogen en is ongeveer 1.85 meter lang". De wachtmeester zegt:" Ja zo zien bijna alle Hollanders eruit, maar heeft hij geen bijzondere kenmerken?". Waarop de Belgen lang nadenken en een van hen opeens zegt: "Ja, natuurlijk hij heeft twee lullen!". Waarop de wachtmeester zegt: "Weet je dat nou wel zeker, heb je dat zelf gezien?" De Belgische vriend zegt:" Ik heb het nooit gezien, maar ik weet het zeker, want iedere donderdag als wij in het Hollandse café komen zeggen de mensen om ons heen: Daar heb je die Hollander ook weer met die twee lullen!
gigglesmil gigglesmil |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
vond dit ook wel humor ga naar google maps en dan de routebeschrijving
toets bij punt a japan in toets bij punt b china in succes met de weg vinden haha |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Mijn Biecht
Ik was een jaar of 16 en was misdienaar die elk weekend de mis diende. Maar nu ging ik op biecht.
"Zegen mij vader, want ik heb gezondigd tegen het zesde gebod" De priester vroeg: " Ben jij onzedig geweest ?" "Ja vader dat ben ik" "En wie was het meisje ?" "Ik kan het niet zeggen vader, ik wil haar eer niet schaden" "Maar jongen toch, ik ben zeker dat ik haar naam vroeg of laat te weten zal komen, dus kun je het mij dan ook nu zeggen"" "Was het Tina de Jong ?" " Ik kan het niet zeggen " "Was het Trees v.d. Marel? " "Ik zal het nooit zeggen " "Was het Camelia ? " "Sorry vader ik kan haar naam niet geven " " Was het Cathy van Dam ? " "Mijn lippen zijn verzegeld " " Was het dan Rosa van Doorn " "A.u.b. vader, ik kan het niet zeggen " Vol frustatie zegt de priester : " Jongen, je lippen blijven gesloten, ik waardeer dat maar je hebt gezondigd en ik moet je straffen. Je mag gedurende vier maanden de mis niet meer dienen ga nu maar en zondig nooit meer.
Toen ik buiten kwam vroeg mijn vriend John: "En, hoeveel heb je gekregen ? " "Vier maanden vakantie en vijf goeie adressen! "
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
|
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 12-8-2011(UTC) Berichten: 40
|
2 vissen keken uit de kom De een zei tegen de ander: "Het regent!" De ander zei: "Gelukkig zitten wij binnen, worden wij niet nat." |
Zoek en gij zult vinden, Als gij het niet vinden kan: Moet je verder zoeken
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
das nogeens toepasselijk op dit forum |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
|
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
|
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
phaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! xD |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
Een vrouw vertrekt zonder haar man op vakantie naar Mauritius. Ze is er met moeite aangekomen of ze slaat er al ne ferme vlezige zwarte aan de haak. Het duurt niet lang of ze duiken in de koffer met een stomende sekspartij als gevolg. Nadien vraagt de vrouw hem : 'Awel kastaar, zeg mij nu nekeer hoe gij heet?' De zwarte : 'Ooooh madam, u moet mij pardonneer maar dat kan ik u niet zeg!' Elke dag ontmoeten ze elkaar, hebben seks, en telkens opnieuw vraagt ze hem naar z'n naam waarop hij haar tot vervelens toe altijd hetzelfde antwoord geeft... 'sorry madam, maar da kan ik u nie zeg...' Op een bepaalde avond zegt ze : 'Het was hier m'n laatste dag en morgen vertrek ik terug naar huis, dus nu kan je me toch wel zeggen hoe je heet hé...?' Hij antwoordt : 'maar nee madam, u zal véél teveel lach met mij...' 'Maar neen gij' dringt ze aan, 'er is daar toch geen reden toe?' Hij aarzelt nog even en fluistert dan : 'bon... ik heet Sneeuw...' Even aarzelt ze maar ze kan een ongelooflijk slappe lach niet bedwingen en buldert het uit. De zwarte daarop in colère : 'ziet u wel, ik was zeker dat u ging lach met mij!' Waarop de vrouw schaterend : 'ik was al zinnens om aan mijn man de waarheid te vertellen, maar hij zal nóóit willen geloven dat ik op Mauritius alle dagen dertig centimeter sneeuw gehad heb...! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
|
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
|
jaja daar is tie weerrrrrrrrrrrrrrrrrrr
wat een held deze man hahahahahaha Bewerkt door de gebruiker woensdag 21 september 2011 20:19:39(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
whahahaha 2 zielen 1 gedachte haha |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
|
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
haha xD valt me op het altijd bij zen huis gefilmpt word, zal wel een topregisseur zijn xp |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.