15 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 169
|
Hoi,
In de bladen zie je wel eens foto's van telefoons die opgeladen worden met de accu van een electromotor. Weet iemand hoe je dat voor elkaar krijgt en of dat ook met een dieptemeteraccu kan? Of schiet dat niet op qua capaciteit?
Thanx!
Gr. Raymon
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Je hebt zeker een Smartphone??
|
The Baits |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 169
|
Ja idd,
Hardstikke leuk zo'n IPhone, maar batterijen vreten zijn ze ook goed in...
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Idd vreten ze die.
Je kan volgens mij gewoon een telefoon opladen aan een 12v accu. Koop een autolader, deze een beetje verbouwen zodat deze makkelijk aan een accu is te monteren.
Ik heb een autolader in de auto en als deze er een poosje aan hangt kun je weer een paar uur. |
The Baits |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Ik weet dat Tim een handig apparaatje heeft voor je telefoon. Ben helaas ff vergeten welke merk/type, wellicht dat Tim ons daarbij nog even uit de brand kan helpen!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Gewoon een omvormertje van 12v naar 220. Ik heb de mijne al jaren, heeft een sigaretten-plug en usb aansluiting. Gaat prima. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
juist Erwin |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
Frank Avezaat schreef:Ik weet dat Tim een handig apparaatje heeft voor je telefoon. Ben helaas ff vergeten welke merk/type, wellicht dat Tim ons daarbij nog even uit de brand kan helpen! dat is mijn oude accupack denk ik?? http://www.twenga.nl/r.p...&dd_seq=24&pmt=0 |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-5-2011(UTC) Berichten: 357
|
|
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!! |
|
|
|
|
is het bij meer mensen zo dat whatsapp je telefoon leeg slurpt gewoon??? me blackberry is dan met 2 uurtjes al leeg!!! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Lodewijk schreef:is het bij meer mensen zo dat whatsapp je telefoon leeg slurpt gewoon??? me blackberry is dan met 2 uurtjes al leeg!!! Telefoon op gprs zetten! en als je bereik niet optimaal is kost het ook veel accu! dus probeer gprs kan je tijd schelen! |
|
|
|
|
hmzzz zal het is proberen. wil zowiezo nooit meer een blackberry pff doe mij maar een galaxy ofzo :kwijl: |
|
|
|
|
Lodewijk schreef:hmzzz zal het is proberen. wil zowiezo nooit meer een blackberry pff doe mij maar een galaxy ofzo :kwijl: Die gaat ook maar 5 uur mee hahahaha |
|
|
|
|
dan toch maar weer een 3310 |
|
|
|
|
word lastig whatsappen en facebooken hahahah |
|
|
|
|
das ook weer zo damn zeg waarom vinden ze alles waar je stroom bij nodig heb pfff zit eigenlijk te azen op dat ding van corne whehe |
|
|
|
|
s2 is ook al niet meer nieuw ik wacht nog wel een maandje dan de iphone 5 |
|
|
|
|
ik wil geen apple. vind de mensen die apple hebben maar raar(sorry erwin ) whehe ze willen niks anders meer! |
|
|
|
|
tis dat het moet van het werk anders nam ik hem ook niet! maar ontslag nemen omdat je apple weigert gaat me ook te ver |
|
|
|
|
je wou dr toch al weg???? |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.