CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
3 x shimano beast master 2.5 lb
20 ponder Lid sinds: 14-12-2009(UTC) Berichten: 274
|
3 x shimano beastmaster 2.5 lb dit is het oude zwarte type, er zitten wel wat gebruikers sporen op maar niet meer dan normaal. De hengels hebben een mooie parabolische actie kortom prima stokken, ik heb er 120 euro per stuk voor betaald een paar jaar geleden. Voor 125 euro zijn ze verkocht.
Groeten Roy Pluim (ps als er mensen zijn met intresse stuur ik via de mail wel wat foto,s)
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 4-4-2011(UTC) Berichten: 24
|
roy pluim schreef:3 x shimano beastmaster 2.5 lb dit is het oude zwarte type, er zitten wel wat gebruikers sporen op maar niet meer dan normaal. De hengels hebben een mooie parabolische actie kortom prima stokken, ik heb er 120 euro per stuk voor betaald een paar jaar geleden. Voor 125 euro zijn ze verkocht.
Groeten Roy Pluim (ps als er mensen zijn met intresse stuur ik via de mail wel wat foto,s) als je wat dichter woonde had ik intrese
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
hengels zijn gewoon te versturen hoor........ |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-12-2009(UTC) Berichten: 274
|
upje! ik zal iets zakken in de prijs voor 100 euro mogen ze weg!!
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 1
|
Zijn ze nog steeds te koop? 100 euro voor de 3, + verzendingskosten? Kan u enkele foto's sturen van de hengels?
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
3 x shimano beast master 2.5 lb
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.