10 ponder Lid sinds: 31-8-2010(UTC) Berichten: 64
|
Nou zijn we karpervissers. En voor de statische vissers onder ons geldt eigenlijk dat we best lui zijn. Tenminste zo word gedacht. Ik merk dat het me toch altijd ernstig veel moeite en tijd kost om mijn boel te pakken, in de auto te proppen, uit te laden en op te zetten. En het zelfde ritueel maar dan anders om. Dit irriteert. Weerhoud me van eventjes lekker een nachtje pakken. Al niet gesproken van een trip door een weiland met van die witte gevaarlijke stieren :-"
Heeft er iemand tips hoe ik zo min mogelijk mee kan nemen of alles zo handig mogelijk mee kan nemen. Mijn uitzetje bestaat uit alles behalve een grote rubberboot. Ook heb ik een trolly. Tips voor nieuwe aanschaf zijn ook van harte welkom!
Alvast bedankt voor het meedenken!
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
neem alleen het hoognodige mee! als ik ga vissen neem ik het volgende mee tent stretcher vistas ( piepers banksticks alles zit hier al in inc aas ed ) hengels net mat meer neem ik niet mee en het is redelijk compact dacht ik zo |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
tja,het is niet alleen vissen,maar ook kamperen. hoe meer je mee neemt,hoe comfortabeler je het hebt.
Het enige wat ik zo kan bedenken is dat je iemand meeneemt om te sjouwen;-) Gr Erik |
groet erik |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
ik ken het probleem! Veels te veel zooi om even snel een nachtje te pakken. Dat doe ik tegenwoordig ook anders.
- lichtgewicht ovaltje,shelter - grote onthaakmat waar in ik mijn steunen, tasje met klein benodigdheden,voer,net en steel,weegzak en waders meeneem. - Kleine stretcher - foedraal op de rug
Probeer zoveel mogelijk mee te nemen in je onthaakmat! alles wat hierboven staat kan ik in 1 keer meenemen!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 31-8-2010(UTC) Berichten: 64
|
diesel schreef:
Het enige wat ik zo kan bedenken is dat je iemand meeneemt om te sjouwen;-) Gr Erik
Me broertje gaat altijd mee, maar die ondervond het zelfde of misschien wat meer omdat ik hem meer laat sjouwen haha. Bedankt voor de tips!
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Bekend probleem. Als je genoeg te besteden hebt, dan kun je overal natuurlijk de lichtgewicht versies van kopen. Magnesium molens, trakker tenten/shelters met koolstof baleinen, dat soort dingen. carbon banksticks ipv scheelt een hele bult. Ook kun je ervoor zorgen dat je ná het eten op pad gaat, en de volgende ochtend vroeg weer weg. Dan hoef je niet veel aan eten mee te nemen en kun je je gaspitje en pannetjes ook thuislaten. Als je met zn tweeen gaat kun je misschien de tent delen en hoef je samen ook maar 1 schepnet en onthaakmat en weegklok mee. Scheelt ook weer.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.