50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Hier mijn Kerp van het weekend Een maat van me kwam ook nog voor een nachie ik kreeg vanmorgen nog een run en omdat ik zo sociaal ben gaf ik de hengel aan hem Ik had al een vis dus gun ik de ander ook vis let niet op zijn gezicht net wakker hahahaha |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
mooie vissen weer. en ron een mooi gebaar. mijn viske van afgelopen nacht. had wel een rare dikke bult aan de zijkant... leverde me een mooie dril op.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Tnx
Ziet er naar uit als een gebroken rib |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 294
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
josvanpinxteren schreef:en Ed trap de maand sept af
Mooie vis kerel. Absoluut. vooral op de foto's tonen ze mooi. Ik vraag mij af hoe jij dat bewerkt (niet lullig bedoeld overigens) en met welk progframma?
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Vrijdag avond gevangen, was 11 kg. Lag nog maar een 1/2 uurtje in en had net flink gespot. Helaas vervolgens de volgende 24h niks meer gezien. edwin heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
het is geen karper maar ik wou deze mooie snoek van 112 cm jullie niet onthouden mijn oude PR is met 20 cm verplettert!! team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Dat is een beste snoek!!!
Mooi beest!!
Had je 'm op dood aas of met de plug?
Daar droom ik ook nog van om zo'n vis te vangen. |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 17-7-2010(UTC) Berichten: 42
|
3 vissen kunnen vangen op 3 nachtjes. 5.7,14 & 22.6 kg 128fs31818 Bewerkt door de gebruiker zondag 11 september 2011 21:55:45(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
@ Team nootdorp ...prachtige snoek !
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Klaus, mooie vissen man! Die 20er is echt een beauty! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
peter servais schreef:Dat is een beste snoek!!!
Mooi beest!!
Had je 'm op dood aas of met de plug?
Daar droom ik ook nog van om zo'n vis te vangen. heb hem op een swimbait gevangen hij had hem vol gepakt daar droomde ik tot vandaag ook van |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Vandaag mijn nieuwe voerboot ingewijd.....en met succes.... Bewerkt door de gebruiker zondag 11 september 2011 23:12:22(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
The Baits |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Hele mooie vissen weer heren! well done! Klaus wat een bak!
|
|
|
|
|
Klaus wat een mooie bakken
@jeroen da's wel iets anders dan een dreamcatcher he? |
|
|
|
|
THx mannen !
Direct ben ik trg weg voor 3 daagjes (vissen)
@ Jeroen is da nen boot van Schrijver ?
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
@klaus is de powercatcher van bosveld |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Potverdorie Klaus das een beste schub! Vang er nog een paar zo. Wij wachten hier op de foto's. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
mooie vangsten!!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Vandaag weer een heerlijk vrije dag. Het waaide als een dolle en werd eraan herinnerd dat de beste plek voor een oval precies met de kont tegen de wind is. Voerbootje had een zware dag (elke keer een flink end met de kop in de wind... maar omwaaien deed tie gelukkig niet ;-) ). Eerste lag binnen 3 kwartier op de kant. 19P.. jammer dat tie al eerder gevangen was, niet dat dat niet mag, maar ze hadden 'm flink te pakken gehad - zie foto - :-(. Was wel een aparte dril... nou ja, dril... hij kwam vrij vlot in één paar als een raket naar me toe... draaien draaien draaien.. eindelijk.. contact. Daarna weer een mooie spiegel. Deze was een stukje zwaarder (31p). Mijn zwaarste tot nu toe, maar voor mij niet echt belangrijk.. ben meer een teller dan een weger ;-). Beide vissen op de maggotclip met maden en worm op de haak. Vlak hierna een mooie run.. sla aan .. heel even contact.. los. Reden? Zie foto.... Gloedjenieuwe haak (Raptor ESP T6 maat 6). Zal wel een 60 ponder zijn geweest.. LOL Oh ja, ook nog een platte bij kunnen schrijven. Helaas geen foto van ;-). Bewerkt door de gebruiker maandag 12 september 2011 21:21:29(UTC)
| Reden: Niet aangegeven leen heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
wat ziet die eerste vis er verschrikkelijk uit zeg,gelukkig ziet die 2de vis er perfect uit en ook een heel mooi schubbenpatroon!!van harte!!! |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.