5 ponder Lid sinds: 27-6-2011(UTC) Berichten: 27
|
ik kan binnenkort meevissen met de fish inn op de grote plas van het ster. ik heb wel al een beetje info hier over maar alle extra info is welkom. moeilijk zal het wel niet echt worden want hier mag maar een paar dagen per jaar op gevist worden. toch ivm met aas keuze en vangsturen is wel alle info welkom. we zullen 4 dagen op het water mogen vissen. mvg Bewerkt door de gebruiker maandag 5 december 2011 16:52:30(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 24-10-2010(UTC) Berichten: 59
|
vinceke schreef:ik kan binnenkort meevissen met de fish inn op de grote plas van het ster. ik heb wel al een beetje info hier over maar alle extra info is welkom. moeilijk zal het wel niet echt worden want hier mag maar een paar dagen per jaar op gevist worden. toch ivm met haakkeuze en vangsturen is wel alle info welkom. we zullen 4 dagen op het water mogen vissen. mvg beste vinceke Doe jij mee met de fish inn van ccmoore? zo ja ik zelf doe ook mee maar dan als consultant van ccmoore dus ja ben benieuwd wat het gaat geven groetjes michel
|
|
|
|
|
nee heb de fish-inn die ervoor komnt. deze begint op 22september!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 24-10-2010(UTC) Berichten: 59
|
aah oke spijtig anders konden we eens buurten of zo maar ja laat maar weten op welke plaats je zat kunne we zo toch ook wat info verschaffen aan elkaar grtz
|
|
|
|
|
ik zit rechtover het treinstationtje van de kleine put! dit wekkend is de eerste fish-inn. kga wel even chekken! ik denk van aas gewoon simpel houden!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.