CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
VISDEAL aanbiedingen discussie topic
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Lees dit bericht maar http://www.carpfeeling.c...ostst3933_visdeal-2.aspxsnap je misschien en beetje hoe het werk. Hier bestaan softwareprogramma's voor 1 cent per klik bijvoorbeeld, posten van ads banner pop-ups kortom reclame. Het is gewoon erg moeilijk in deze tijd geld verdienen. Mensen bedenken van alles om aan geld te komen & vergeten hierbij normen en waarden, respect tegen over de klant is alles. Beste reclame is geen reclame, Websites bewijzen zich wel of niet kortom mond op mond reclame rules PS: Dit geldt hetzelfde voor producten! Bewerkt door de gebruiker donderdag 1 september 2011 11:39:44(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 8-5-2011(UTC) Berichten: 34
|
Als je vergelijkt met goede shops op het net, is veel zeker niet goedkoop. Neem henk koster 1 van de goedkoopste. Maar ook veel leuke dingen gezien al. Uiteraard ook veel bezoekers die niet heel internet afzoeken, maar gelijk kopen. Maar net wat jullie zeggen, de korting/uitverkoop praatje werkt altijd. (Zelfs in de winkels werkt het zo) Conclusie, goed opletten en kijken wat we kopen |
Karpervisser van karperteam "Jemico" zie onze site Karperteam.nl |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
KarperTeam.nl schreef:Conclusie, goed opletten en kijken wat we kopen En zo ist maar net! Kijk en vergelijk. gr Erik |
groet erik |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Precies. Je bent er altijd nog zelf bij. Toch heb ik al wel leuke spullen voorbij zien komen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
van 245 Euro nu voor 139 Euro! staat er, dus de prijs is nu 139, dus 30 euro goedkoper dan hareco |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
|
Nou dat hebben zij snel aangepast zeg in de morgen was het nog heel anders jawsmiley Bewerkt door de gebruiker vrijdag 9 september 2011 14:29:20(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
ziet er toch netjes uit erwin. ik denk dat niet alleen beginnende vissers er wat aan hebben. |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
|
luuk412 schreef:ziet er toch netjes uit erwin. ik denk dat niet alleen beginnende vissers er wat aan hebben. Dat is waar Luuk. Zit leuk spul tussen.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
dat hebben ze wel vaker. maar hoef je ook n iet daar te halen. carpcontrol standaart die prijs.
heb wel respect vvoor ze dat ze gwn elke dag 1 of meerdere aanbiedingen hebben.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-9-2011(UTC) Berichten: 271
|
Ik.had graag de tent in de afgelopen actie maar het zat er ff niet in deze maand
Verder ben ik van mening dat sommige dingen goedkoper lijken maar als je sommige webshops ziet is het gewoon een standaart prijs of zelfs duurder
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Ik heb laatst de Solace Carry all XL Tas en de Solace 3rod foudraal van Wychwood besteld via visdeal!
Binnen een weekje waren ze binnen, erg mooi spul al zeg ik het zelf. |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Als je het nodig hebt staan er af en toe leuke dingen in.
|
|
|
|
|
Ja precies. Eens in de zoveel tijd komen er dingen langs waarna je op zoek bent.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-10-2009(UTC) Berichten: 412
|
Zijn deze lampen echt zo goed of betaal je meer voor de naam? Ik kan namelijk nog wel een goede hoofdlamp gebruiken.
|
|
|
|
|
Zijn volgens mij wel aardig goede lampen. Helemaal voor dat bedrag. Ik weet alleen niet hoelang de batterijen meegaan. Daar kan ik niet echt wijzer uit worden.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Erwin schreef:Zijn volgens mij wel aardig goede lampen. Helemaal voor dat bedrag. Ik weet alleen niet hoelang de batterijen meegaan. Daar kan ik niet echt wijzer uit worden. Staat er gewoon bij hoor Erwin, 16uur bij continu gebruik. Dus is een aardige hoofdlamp. |
|
|
|
|
|
Ik zie het.... bedankt b Vind het dan wel meevallen. Mijn Petzl gaat een stuk langer mee....
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
VISDEAL aanbiedingen discussie topic
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.