CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ziet er netjes uit Davey! Werkt altijd
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-9-2009(UTC) Berichten: 367
|
Ziet er goed uit davey alleen vind ik de haken aan de grote kant maarja dat is persoonlijk Dayo
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 126
|
Bedankt mannen ! voor de mooie resultaten
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Komt misschien nog wel meer aan K3nny:-"
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
snowmanfisher schreef:Ziet er goed uit davey alleen vind ik de haken aan de grote kant maarja dat is persoonlijk Dayo lijkt groter dan dat het is hoor, gebruik namelijk een kleine boilie waardoor de haak groter lijkt in verhouding met de boilie |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
|
Welke haakmaat gebruik je dan Davey?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
zo zien mijn 4 rigs eruit steef zenden heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ooowwja ik zie het nu fan van de line aligner zo te zien leuke rigs, hoelang zijn ze |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
de bovenste op de 1ste foto is 20 cm en de onderste is 15cm zeker fan van line agliner, die zorgt voor een betere draaiing van de haak voor een beter indringen van de haak |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-12-2009(UTC) Berichten: 274
|
De KD snowman rig zelfde erfect als de kd pado rig,ik heb hem nog niet gebruikt,maar plaats hem toch even, altijd leuk om andermans rigs te zien vind ik. MVG Roy Bewerkt door de gebruiker vrijdag 19 februari 2010 16:40:36(UTC)
| Reden: Niet aangegeven roy pluim heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
Ziet er goed uit Roy!! Super!!
|
|
|
|
|
Bedankt voor de reactie Erwin. Ik had het rigje gemaakt omdat die kd pado rig mij wel wat leek,maar ben zelf wel van van een snowman. dus dit is em
|
|
|
|
|
Ja....ik zie dit echt wel zitten. Ik denk dat wanneer een karper dit naar binnen zuigt het aas zal draaien en de haak mooi in de bek laat landen....
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-7-2009(UTC) Berichten: 316
|
Denk alleen dat je je snowman verkeerd om hebt?! Die roze is toch je popup? |
Het is alle dagen visdag, maar geen vangdag. |
|
|
|
|
Maar dat is juist zijn bedoeling neem ik aan. Zo trek je de haak een beetje omhoog net als met een muzzy-rig. Ik vind het wel een heel goed idee
|
|
|
|
|
dat is inderdaat wel idee net als de pado rig
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-7-2009(UTC) Berichten: 316
|
Dat zie ik dus helemaal niet zitten, maar wil m wel eens proberen. Het idee dat je hair bovenop de boilie naar binnen gaat en ja haak ergens halverwege hangt, vind ik helemaal niets! Ik zie nu ook het verschil tussen die van Roy/Mushroom en die op de Korda dvd voorbij kwam. bij de rig van Korda, ligt de boilie nog gewoon op de bodem en trekt hij je hair niet omhoog. Het kurk heft slechts het gewicht van de boilie op. |
Het is alle dagen visdag, maar geen vangdag. |
|
|
|
|
ik heb er wat mee geklooit en als je de snowman op pakt lijkt net zo dat haakje zo mee naar binnen glijd (bij de vis hoop ik dan) Bewerkt door de gebruiker zaterdag 20 februari 2010 17:22:17(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 18-10-2009(UTC) Berichten: 219
|
Trek je de snowman niet op met de haak? Zodat hij op zijn kant ligt?
|
|
|
|
|
de haak trekt iets van de bodem af
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.