CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
basshound 10.2 + trailer + nieuwe fluistermotor etc etc
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
Ik wil een grotere visboot aanschaffen,dus vandaar de verkoop van mijn huidige. het betreft een orginele Basshound 10.2 visboot,de boot is van polyurethaan en dubbelwandig en onzinkbaar. Lengte/breedte/diepgang 3.10 x 1.40 x 0.45 m De boot is in nieuwstaat. De boot ligt ook zeer stabiel op het water,staand vissen geen probleem,de boot gaat niet naar 1 kant hangen. Hij is alleen makkelijk in en uit het water te laten/halen,ivm het lage gewicht. Verlichting bakboord stuurboord (groen rood) Een visbun om aasvis levend in de houden met pompje.(gebruik ik om mijn drinken koel te houden) 2x accu 1x105A nieuw (motor) en 1x7A (fishfinder) kunstof accubak setje peddels 1x electromotor watersnake 34lbs inklapbare beklede stoelen(kunnen er ook uit halen door een simpele beweging) fishfinder humminbird 150X orgineel afdekzeil 4x kunstaasladen 5x hengelsteunen Dit alles incl trailer,met nieuwe lier erop,en lichtbalk en zeer goede banden. €1600,- Bewerkt door de gebruiker vrijdag 2 september 2011 18:26:30(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
houdoe en bedankt |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
|
houdoe en bedankt |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
basshound 10.2 + trailer + nieuwe fluistermotor etc etc
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.