50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Ik denk: dat wil ik ook.... trek een emmer met gistende tijgers open, maar dacht toen: laat maar...... Dan maar de emmer met vismeelbollen... ook daar bleef het bij kokhalzen. Dat ie met voer experimenteert is wel een gave hobby, maar dat je ze in bed ligt te eten met je hoofdlampje op???????? En tranen in je ogen als je over boilies praat???? Hij zegt het zelf al: vreemd. Maar als ie een boek over aas schrijft ga ik het lezen.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
|
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
Wij stoppen heel veel tijd en geld in het maken van eigen bollen. En na 100 kilo draaien en flink voeren alleen nog maar vangen aan de hengel met (goedkope bulk-) tijgernoten doet mij ook wel een traantje wegpinken. Misschien kunnen we er een restaurant mee beginnen? Bewerkt door de gebruiker zondag 31 juli 2011 14:37:55(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
prachtig filmpje Ron! haha. Aas proeven doen we denk allemaal weleens toch. Om ze te snacken in je bed is alleen wel erg vergaand. Misschien leuk om hem eens aan een interview te onderwerpen! Ben wel benieuwd naar zijn aas strategieën!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-8-2010(UTC) Berichten: 149
|
cris "pillow" van de plas De man achter pillow baits,is een normale vent heb er al een paar keer mee gesproken. Heel gepassioneerd van het karpervissen en het ontwikkellen van nieuwe smaken pillows. Maar dat het zo ver ging bij hem dat hij met zn zakkie pillows in bed gaat liggen,ne dat wist ik niet. |
passion for angling
mtcbaits |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
timvanzanten schreef:prachtig filmpje Ron! haha. Aas proeven doen we denk allemaal weleens toch. Om ze te snacken in je bed is alleen wel erg vergaand. Misschien leuk om hem eens aan een interview te onderwerpen! Ben wel benieuwd naar zijn aas strategieën! Goed idee Tim Zien het interview wel verschijnen |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
haha nee die gast met zijn barbie's dan haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
ja beetje overdrijven kan ook denk dat me vriendin me uit bed zou trappe
|
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 56
|
denk dat vd Plas zo op het idee van de vorm van zijn aas kwam, op de slaapkamer in bed, met zijn hoofdlampje op en op een Pillow
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
En ik maar denken dat IK gek was.... ghehehe |
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 28-1-2011(UTC) Berichten: 182
|
LOL "miss probeer ik zelf ook een karper te zijn" haha vond het grappig en dat filmpje erna ook lol Bewerkt door de gebruiker zondag 31 juli 2011 21:56:09(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
carpteamzhz schreef:ja beetje overdrijven kan ook denk dat me vriendin me uit bed zou trappe
haha niet alleen de jouwe, mijne ook |
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 16-8-2011(UTC) Berichten: 14
|
haha egt geweldig om te zien hij wil graag proeven en voelen wat de karper ook proef en voel dus waneer gaat de eerste haak door ze lip heen haha moet zeggen heb me boilies wel eens geprobeerd :-" maar dit slaat egt alles maar ag als tie er blij van word waarom niet er zit wel iets van waarheid in greetsss martijn(ferron)
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Ik ken weinig serieuze vissers die hun aas NIET testen met hun eigen smaakpapillen. Uiteraard spreek ik dan over boilies en niet over particles die uit vies water komen. Maar goed, hij draait wel een beetje door Doe gewoon je lamp aan ipv een koplamp
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hahaha... mijn vriendin zit me al aankomen....
|
|
|
|
|
onder de dekens misschien Erwin hahahaha |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.