20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
Vermoedelijke nep-boa actief in Steenwijkerland
Ossenzijl – De politie waarschuwt voor een mogelijke nep-boa (buitengewoon opsporingsambtenaar) die actief is in de omgeving van Steenwijkerland. Een 22-jarige man uit Stadskanaal maakte vrijdag 26 augustus melding bij de gemeente dat hij de dag ervoor tijdens het vissen in Ossenzijl was bekeurd door een man die zich voordeed als boa.
De man was gekleed in uniform en legitimeerde zich met een (mogelijk vals) legitimatiebewijs uit Steenwijkerland. De Groninger moest een boete van 200 euro per direct voldoen “in verband met een lik-op-stukbeleid”. Omdat de man geen kwitantie heeft ontvangen, kreeg hij later het vermoeden dat hij was opgelicht.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
haha nou dan ben je gewoon een domme sukkel als je dat doet vind ik....... |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
geef stefan gelijk maar die gozer die betaald is ook een domme sukkel vind ik |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-11-2010(UTC) Berichten: 339
|
stom stom en stom meer kan ik niet zeggen behalve goed uitkijken en nooit betalen w8 liever op een acceptgiro |
leef het leven zoals je wilt ben zoals je bent en doe vooral wat je zelf wilt doen in je leven |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
nathalie schreef:](*, nooit betalen w8 liever op een acceptgiro En das de enige manier! Gr Erik |
groet erik |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hier kun je totaal niets aan doen. Ook ik zal een agent / boa niet aan de waterkant betalen maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dit wel doen. Vooral de mensen die nog niet eerder een bekeuring hebben gehad. Erg lullig...
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik vind het alleen appart dat dit soort mensen ook altijd zoveel geld op zak hebben |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ja, dat is ook zo. Ik heb nooit cash op zak. Ik trek altijd mijn pas door een gleuf...
|
|
|
|
|
hhhmmmm |
|
|
|
|
Pinnen Stefan....
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
ow haha |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.