25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
Hallo,
altijd als ik hier op carpfeeling een link aandruk ofzo , word het geladen op dit tabblad . Dus als ik dan even aan het rond kijken ben en ik weer terug wil naar carpfeeling moet ik eerst 10x die pagina terug spoelen of ik heb dat tabblad al weggeklikt voordat ik besef dat ik carpfeeling weer opnieuw moet opzoeken .. Dus misschien een idee om te zorgen dat die links naar een nieuw tabblad gaan ??
Met Vr . Gr
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Je kan ook met de rechtermuisknop een nieuw tabblad of venster openen. Hoef je niet steeds terug te klikken. Is idd wel lastig. |
The Baits |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
control knop erbij indrukken opent die hem ook in nieuw tabblad
dit is al wel een paar keer aangehaald |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Straks met de vernieuwde site zal dit probleem ook opgelost zijn.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
wanneer komt die vernieuwde site? |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
We hebben heel CF opnieuw gemaakt. Dit omdat we dan gebruik konden maken van vernieuwde technieken. Verschrikkelijk veel werk (naast onze banen) maar het einde is nou wel heel erg in zicht. We zijn aankomend weekend er weer druk mee en misschien dat hij dan al wordt gelanceerd.
Mochten we het niet halen, dan wordt het een stukkie later omdat ik op vakantie ga....
We doen ons best het nog voor mijn vakantie live te hebben.
Gr. Erwin
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
Erwin, waarom zo'n haast? voor mij is carpfeeling goed zoals hij is, als er nog een verbetering is voor cf, goed, maar zoals hij nu is kan hij toch ook ng ff doorgaan? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hahaha. Nou, bij mij jeukt het om jullie het nieuwe design te tonen hoor Wordt er alleen maar beter op!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Erwin schreef:Hahaha. Nou, bij mij jeukt het om jullie het nieuwe design te tonen hoor Wordt er alleen maar beter op! mhhh, sneak preview? |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
Jorden schreef:mhhh, sneak preview? vantijd ook wel sneak peak genoemd e ;p |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
chiele schreef:Jorden schreef:mhhh, sneak preview? vantijd ook wel sneak peak genoemd e ;p ge moet mij wat de tijd geven, school is net pas terug begonnen eh , vistermen moeten nu weer ingeruild worden voor de normale woordenschat |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.