45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
jvs schreef:mijn humeur is gezakt tot een dieptepunt. vandaag boodschapen wezen doen bij de Plus. 115,- boodschappen in je kar,en kom je buiten bij je auto,krijg je er gratis 1000,- schade bij,en uiteraard Geen briefje.vieze hufters 'zo dan wat is er dan precies gebeurd Jurgen! pff das in iedergeval flink geld zeg |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
das weer dikke bagger jvs het lijkt wel normaal te zijn bij mijn ouders van de week ook al heel het zijscherm in elkaar bij de AH en uiteraard ook geen briefje.
Hopelijk kun je het goed regelen met je verzekering.
succes |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Ben je mooi klaar mee Jurgen! Trieste lui zijn er toch..
Succes ermee! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
humeur is uitstekend,
laminaat in het huis klaar, schilder bijna klaar, timmerman klaar en al het installatiewerk zit erin.
Nu het weekend aan de schoonmaak en begin van de week terug overhuizen na 4 maanden weg te zijn geweest.
kan niet wachten om weer terug te gaan naar ons eigen stekkie. |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
Davey Remmig schreef:jvs schreef:mijn humeur is gezakt tot een dieptepunt. vandaag boodschapen wezen doen bij de Plus. 115,- boodschappen in je kar,en kom je buiten bij je auto,krijg je er gratis 1000,- schade bij,en uiteraard Geen briefje.vieze hufters 'zo dan wat is er dan precies gebeurd Jurgen! pff das in iedergeval flink geld zeg 1 of ander figuur heeft met een winkelwagen even langs mijn achterbumper(zijkant) achterscherm en de deur gelopen. we hebben er een winkelwagen langs gehad om te kijken of het dezelfde hoogte is,en dat was. En ik kan me ook niet herinneren wat voor auto langs mij stond toen ik parkeerde,op de bewaking camera was ook helaas niks te zien(die ging niet zo ver)en de meeste schade zit net op het achterscherm bij die wielboog,lekker plekje ook. ik ben wel all risk verzekerd,dus dat is dan weer geluk,maar ik heb een lastige kleur ,dus zal er wel weer kleurverschil aan overhouden. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 26 augustus 2011 17:14:22(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
oefff, tja echt balen ja, gebeurd echt te vaak! hopelijk valt het toch mee en word het weer hetzelfde kleurtje! |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 262
|
ik hoorde om 11 uur op school te zijn, en werd om 11 uur waker. balen
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
humeur is minder de elctronica zaak belde me vanmiddag op en ze kunnen de leds niet vervangen omdat ze niet de goeie hebben pff zijn besteld duurt nog 2 weken voordat me piepers klaar zijn :/ |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Lodewijk schreef:humeur is minder de elctronica zaak belde me vanmiddag op en ze kunnen de leds niet vervangen omdat ze niet de goeie hebben pff zijn besteld duurt nog 2 weken voordat me piepers klaar zijn :/ Ik denk dat je een slechte electronicazaak hebt uitgezocht, als ze een 2 weken moeten wachten op hun LED's... |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
het zijn niet echt standaard leds zeg maar hele aparte kleur het is een soort paars/blacklight achtig en moeten dus speciaal besteld worden |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
vandaag eerste 'schooldag'... nu ja, was maar 2 uurtjes |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
gaah ik heb een volle schooldag moeten doorstaan... de miserie begint weer |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
niet klagen hé, eenmaal je elke dag moet gaan werken, zal je die schooltijd gaan missen hoor humeur is hier zeer goed, morgen vast contract gaan tekenen op het werk Grtz
|
|
|
|
|
nog 2 nachtjes slapen en we gaan weer een sessie maken dit keer 5 dagen |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Gefeliciteerd Sven!!
Die moet ik nog krijgen |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Helemaal top!. vandaag dagje wezen vissen met m'n pa. Hij had er een van 17,5 kg en ik van 11 kg. Waarschuwing was dat er onweer kwam, gezien andere omstandigheden thuis maar besloten om niet te blijven vannacht en m'n eigen bedje op te zoeken. Was maar goed ook, net thuis na nog een biertje te hebben gedronken met de buurman en het is me toch pokkeweer nu buiten. Enorme stort regenbui met veel onweer (en is erg dicht bij)
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Goed bezig Edwin!! Foto's?
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-1-2011(UTC) Berichten: 331
|
humeur zeer slecht, heb pas 1(karper) weten te landen (februari/maart) en zo'n 60tal wannaby's(brasum) Bewerkt door de gebruiker zondag 4 september 2011 22:53:33(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
LAC DE GROSLEY BOYSAWAY CARPFISHING |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Hier niet veel beter.... Na 3 weken zon, zee en strand morgen weer aan het werk.
Gister avond gelijk weer ff gevist op de dolle pof en na een paar uur de enige aanbeet verspeelt door een losschieter.....
|
The Baits |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.