logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
vero  
#1 Gepost : maandag 29 augustus 2011 02:28:36(UTC)
vero

Nieuwe uitzetting

Beste,

Ik ben opzoek naar gestolen materiaal, het gaat om molens, werpmolens, lepels, gevlochten draad... Is er iemand die me kan helpen... In mei is er ingebroken in onze hengelsportzaak... Dag en nacht hebben we gewerkt om dit te kunnen opstaren en in 1 nacht, besef je dat je nog veel harder moet gaan werken... er is echt veel gestolen...
Jullie zullen wel denken en de verzekering?? Tja die komt er van onder he... Alsook de politie, die lieten duidelijk merken dat het voor hen niet echt een interessante zaak was... Dus ben ik zelf men zoektocht begonnen... Kan er mij iemand helpen aub.

mvg,
v.
Sponsor
diesel  
#2 Gepost : maandag 29 augustus 2011 10:57:11(UTC)
diesel

40 ponder

Hallo,

Ik denk dat je het meeste kans maakt om je spullen terug te zien als je sites in de gaten gaat houden waar ze 2ehands koopwaren aanbieden.
Zoals marktplaats etc.
Helaas zullen er altijd mensen blijven bestaan die stelen makkelijker vinden dan werken,ongeacht de (emotionele)schade die ze achterlaten.
Ik denk dat iedereen hier u wel zou willen helpen,maar ben bang dat er maar weinig uit gaat komen.
Uw beschrijving is te algemeen aangezien elke visser wel molens bezit en dergelijke.
Ook staat er helaas niet op dat ze gestolen zijn,wat het terugvinden door ons bijna onmogelijk maakt.

Ik snap uw frustratie maar ik denk dat u aan een zoektocht begint waar geen einde aan zit.
Ik denk dat u gewoon van uw verzekering opaan moet gaan,en een eventueel verlies naast u neer moet leggen.
Ook zou ik in ieder geval investeren als ik u was in een goed alarmsysteem,of een goeie grote waakhond.

Vr Gr Erik

Bewerkt door de gebruiker maandag 29 augustus 2011 11:00:55(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

groet erik
timvanzanten  
#3 Gepost : maandag 29 augustus 2011 11:18:22(UTC)
timvanzanten

CarpFeeling Crew

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
poeh, dat is de zoveelste zaak al. Vero, wellicht kun je ons wat gedetailleerder beschrijven wat er gestolen is. het vinden van een enkel plugje zal wat lastig zijn, het vinden van molens wellicht simpeler. We kunnen immers allemaal een oogje in het zeil houden!
josvanpinxteren  
#4 Gepost : maandag 29 augustus 2011 15:00:03(UTC)
josvanpinxteren

25 ponder

beste

ik was begin februari ook de pineut met een inbraak en een zaak die voor 3/4 leeg was gestolen ik heb alles gedaan om het spul waar dan ook tegen te komen maar tevergeefs.

Ik wil je niet ontmoedigen maar de kans is echt heel erg klein dat je er nog iets van terug ziet.

de politie heeft hier de zaak ook gesloten met gebrek aan bewijs,

het is erg zuur en hard dat het zo gaat maar het is waarschijnlijk niet anders.

succes met het heropstarten en het eventuele zoeken.

m.v.g.

hengelsport van pinxteren

Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!

groeten jos van Pinxteren
Erwin  
#5 Gepost : dinsdag 30 augustus 2011 00:31:58(UTC)
Erwin

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Erg spijtig Vero.

Noem anders even het een en ander hier op. Er zitten hier aardig wat mensen die regelmatig marktplaats in de gaten houden. Wie weet...

Succes ermee!
Davey Remmig  
#6 Gepost : dinsdag 30 augustus 2011 01:50:38(UTC)
Davey Remmig

45 ponder

josvanpinxteren schreef:

Ik wil je niet ontmoedigen maar de kans is echt heel erg klein dat je er nog iets van terug ziet.

de politie heeft hier de zaak ook gesloten met gebrek aan bewijs,

het is erg zuur en hard dat het zo gaat maar het is waarschijnlijk niet anders.

Zelfs al heb je camera beelden, doen ze er nog niks aan zo ook in onze zaak meegemaakt van de week!
Ging wel om iets minder spullen maar nog.

Mvg Davey

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 30 augustus 2011 01:51:45(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

chiele  
#7 Gepost : dinsdag 30 augustus 2011 02:17:37(UTC)
chiele

45 ponder

hoe komt het dat de verzekering niet tussenbeide komt? Think

en tja, pluggen, lepels en draad zal je moeilijk terugvinden, molens misschien makkelijker, dus zou het handiger zijn als je daarover wat meer info gaf
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Davey Remmig  
#8 Gepost : dinsdag 30 augustus 2011 16:44:15(UTC)
Davey Remmig

45 ponder

jari bonouvrie schreef:
zoiets is hier ook gebeurd...
1 oplossing camera's en die dan natuurlijk ook aanzetten
kleine kans dat ze gepakt worden al het materiaal is allang weer weg waarschijnlijk maarja succes Knipoog

heb je niks aan hoor tenzij je ze kent!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (2)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.