CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
Fox Power Guard katapult (met nieuwe pouche)!
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Wegens aanschaf nieuwe katapult mag deze weg voor een prikkie, pouche is vervangen hij werkt dus perfect. Voor 10,- mag je hem komen ophalen. Omdat het bescherm kapje voor je nokkels niet in de briefenbus past. Inclusief verzendkosten 16.75,- vaste prijzen Bewerkt door de gebruiker donderdag 25 augustus 2011 10:27:48(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Mister X heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 103
|
Losse pouches zijn verkrijgbaar mensen...dus niks mis met deze pult..koopje |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Topprijs Jowan
Kom jongens wie zoekt er geen pult |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 11-6-2011(UTC) Berichten: 187
Bedankjes: 2 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
nee bedankt je schrijft bij materiaal en techniek dat de kwaliteit niet goed is en dat je hem nog niet lang hebt. dan kijk ik ook wel ff verder.
gr luuk |
one life live it |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Ideetje? Gebruik de reserve pouche die besteld hebt voor deze!? Het origineel wat op je nieuwe pult zit is prima. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
|
@Luuk Precies daarom mag hij weg voor 10,- take it or lieve it geef het al prakties weg voor niets. Met een nieuwe pouch voor weing een leuke katapult, staat ook met defect :-$ @Erwin Krijgsman Wanneer de katapult niet wordt verkocht plan B gebruik maken van jou reserve pouch ok. Irriteer mij een beetje mensen willen prakties de katapult voor niets damn! Bewerkt door de gebruiker zondag 21 augustus 2011 02:58:02(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
daar geef ik je gelijk in Jowan
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Jee-tje, wat een moooooooie pouch....... Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
|
Katapult is verkocht topic mag gesloten worden
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
Fox Power Guard katapult (met nieuwe pouche)!
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.