5 ponder Lid sinds: 6-8-2011(UTC) Berichten: 26
|
Na enkele keren mijn overtollige, met zorg gemaakte grondvoer voor in de feeder weggegooid te hebben vraag ik me af hoe jullie dat doen. Kun je je gemaakte mix het beste in een afgesloten bak doen in de koelkast? Of zijn er andere manieren? |
Vissen is net als marketing; je moet op het juiste moment, op de juiste plek met het juiste aas zijn! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
|
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 8-8-2011(UTC) Berichten: 9
|
droog in een lucht dicht bak/emmer in het donker. Nat voer zou ik niet weten
Gr. Mark
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-6-2011(UTC) Berichten: 191
|
nat voer invriezen
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
je moet het zeven. dat alle maden casters enzo eruit zijn. dan moet je het gwn invriezen.
ik feeder zelf ook dus heb er ervaring mee. |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
|
luuk412 schreef:je moet het zeven. dat alle maden casters enzo eruit zijn. dan moet je het gwn invriezen.
ik feeder zelf ook dus heb er ervaring mee. Maden casters heb ik nog niet gebruikt in mijn voer maar ga dat zeker eens proberen. Bedankt voor de tip! |
Vissen is net als marketing; je moet op het juiste moment, op de juiste plek met het juiste aas zijn! |
|
|
|
|
doe je er hennep enzo in? moet je ook eens proberen. je vangt er veel voorn mee. ook brasems enzo. |
|
|
|
|
|
ja maar ik neem aan dat het voer voor karper is
|
|
|
|
|
nee hoor. hi zij dat het voor in de feeder was. dus dan zal het wel witvisvoer zijn ofniet? |
|
|
|
|
|
Nee, het is geen witvisvoer, maar speciaal voer voor karpers. Ruikt echt superlekker (amandel) en zit boordevol vlokken, zaadjes, div. soorten meel en nog meer goeds.Ik mix dat geheel met zoete mais en knijp het als een bol om mijn feeder heen. Aan de onderlijn maak ik een boilie vast aan de hair en die plak ik weer tussen de bol. Nicolaas heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
luuk412 schreef:nee hoor. hi zij dat het voor in de feeder was. dus dan zal het wel witvisvoer zijn ofniet? feedervoer kan ook karpervoer zijn
|
|
|
|
|
ok sry dan ik had het verkeerd begrepen. |
|
|
|
|
|
luuk412 schreef:je moet het zeven. dat alle maden casters enzo eruit zijn. dan moet je het gwn invriezen.
ik feeder zelf ook dus heb er ervaring mee. ook maden en Casters kun je invriezen, niks mis mee! |
|
|
|
|
|
dat zou ik niet doen. volgens mij vriezen de maden dan dood. en dat moet je niet hebben. maden moeten bewegen |
|
|
|
|
|
luuk412 schreef:dat zou ik niet doen. volgens mij vriezen de maden dan dood. en dat moet je niet hebben. maden moeten bewegen wil er ook niet mee zeggen dat ze leven maar door een grond voertje maakt het niet uit ze blijven mooi wit en bevatten de eiwitte ook nog, komt de vis ook wel op af hoor |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.