CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Vraag
»
Wat zouden jullie doen???
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Ik sta in dubio. Wordt het de Wychwood Solace 10.000HD Brolly 50 inch, of de Fox Warrior 5000HD Oval 60 inch?? Momenteel in de aanbieding bij Hengelsport Utrecht de Wychwood en maar 10 euries duurder dan de Fox. Aangezien ik eigenlijk altijd alleen vis en geen nachten draai maakt die 10 inch verschil niet zoveel uit. Maar het merk Wychwood zegt me niet zoveel, vandaar mijn vraag. Ze hebben we een mooie professionele site, maar dat zegt ook niet zoveel over de kwaliteit. Overigens zit er op de Wychwood wel 5 jr garantie. Graag jullie meningen. ( Oja, de Ultimate of Tend Chayenne wordt het dus niet) Hieronder ff de specs Wychwood Extremis HD 10,000mm hydrostatic head material for complete waterproofing and durability Wide gauge very light and super strong fibreglass ribs All four back ribs touch the ground for extra stability Complete with storm poles and 4 storm pole caps Complete with heavy duty groundsheet Complete with heavy duty pegs 50in size for the tightest swims or the river, will still house a standard bedchair Built to last Brolly comes with a first for the trade! A 5 year extended manufacturer's warranty Bewerkt door de gebruiker donderdag 25 augustus 2011 17:55:14(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Mark T heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Het moet Wychwood zijn tevens ook mijn keuze het merk heeft credentials, hoeft & heeft zich al lang bewezen. Lever liever in op afmetingen ok als op de kwaliteit van het doek. PS: Professionele site heeft alles te maken met boven vermeld gegeven, je zegt het zelf 5 jaar gerantie is niet voor niets. Maar goed dit is mijn mening succes met en keuze maken Bewerkt door de gebruiker donderdag 25 augustus 2011 17:24:57(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Jowan schreef:Het moet Wychwood zijn tevens ook mijn keuze het merk heeft credentials, hoeft & heeft zich al lang bewezen. Lever liever in op afmetingen ok als op de kwaliteit van het doek. PS: Professionele site heeft alles te maken met boven vermeld gegeven, je zegt het zelf 5 jaar gerantie is niet voor niets. Maar goed dit is mijn mening succes met en keuze maken Heb idd die ene typefout eruit gehaald. Maar ja als ik mijn neefje aan het werk zet krijg ik ook een professionele site maar dat zegt niets over mijn kwaliteiten. Thnx voor jullie reacties |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@Mark T geef je gelijk dat een professionele website niets zegt, wel dat mensen achter de site investeren om de website goed en overzichtelijk te houden. Vergeet niet updaten
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 19-9-2010(UTC) Berichten: 52
|
zeker wych wood beter dan fox
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Wychwood! degelijke producten... |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
Thnx Guys, denk dat het de Wychwood wordt, kan ik hem in november als het vrouwtje hersteld is lekker gebruiken. Heb er vanmiddag nog ff beter naar gekeken. Alles erop en d'r an voor 99 euries. Fantatisch doek (dubbellaags), dikkere baleinen dan de fox, opstaand randje langs de voorkant van de brolly zodat het water nooit vanaf het dak je laarzen/schoenen inloopt.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-2-2010(UTC) Berichten: 158
|
Kwanta Costa die Wychwood ?
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
hey mark, je moet het zelf weten. je moet je niet gek laten maken door ons! ik zou zelf ook gaan voor die wychwood maar het is je eigen keuze! |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
|
@Snowman: € 99,95 exclusief bij Hengelsport Utrecht. Incl stormpoles, swivelcaps en bivypegs Heeft er 50 op de kop getikt en kan ze daarom voor deze prijs verkopen. Gek laat ik me sowieso niet maken, blijft mijn keus. Bewerkt door de gebruiker donderdag 25 augustus 2011 22:47:06(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-2-2010(UTC) Berichten: 158
|
thx Mark, mijne is aan vervanging toe, ik weet genoeg nu
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
ik zou voor die prijs zeker voor de Wychwood gaan..... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Vraag
»
Wat zouden jullie doen???
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.