40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Heren,
Is het niet mogelijk om het het deel wat je quote in een bericht een iets andere kleur te geven? Denk dat het dan iets overzichtelijk word.
Vr gr Erik |
groet erik |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-6-2010(UTC) Berichten: 221
|
Kijk das een goeie ! ( Vind persoonlijk dan ) |
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
idd dat is veel overzichtelijker. een goed idee. ik hoop dat de carpfeeling crew hier iets mee doet |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
|
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
hoe doe je dat eigenlijk dat quoten??? |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
stefan everts schreef:hoe doe je dat eigenlijk dat quoten??? gewoon de tekst sellecteren en dan op quote klikken. enige nadeel vind ik dat ie de hele tekst pakt. en je dan de rest moet verwijderen van dat bericht je kan dus geen stukje tekst quoten. |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Lodewijk schreef:stefan everts schreef:hoe doe je dat eigenlijk dat quoten??? gewoon de tekst sellecteren en dan op quote klikken. enige nadeel vind ik dat ie de hele tekst pakt. en je dan de rest moet verwijderen van dat bericht je kan dus geen stukje tekst quoten. Gewoon op Qoute drukken en dan kun je delen van het oude bericht gewoon verwijderen. Zte je eigen tekst onder het en het is mooi gescheiden |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
|
Erwin schreef:Komt in orde mannen! Goeie zaak! Gr Erik |
groet erik |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 21-8-2011(UTC) Berichten: 58
Bedankjes: 10 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Vind persoonlijk dat er heel veel ge-quote op dit forum. Soms zelf het bovenstaande bericht, dit kan ook minder als je het mij vraagt Gradus.... |
F***k
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
stefan everts schreef:thanks mannen geen dank
|
|
|
|
|
wijsneus |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik heb het in elkaar gebakt. Met de lancering van het nieuwe design zal het een stuk beter zijn
|
|
|
|
|
Erwin schreef:Ik heb het in elkaar gebakt. Met de lancering van het nieuwe design zal het een stuk beter zijn Kijk!! Das een stuk overzichtelijker=d> Goed werk! gr Erik |
groet erik |
|
|
|
|
Ja he, een stuk mooier zo.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
diesel schreef:Erwin schreef:Ik heb het in elkaar gebakt. Met de lancering van het nieuwe design zal het een stuk beter zijn Kijk!! Das een stuk overzichtelijker=d> Goed werk! gr Erik Ff kijken hoe 2 quotes eruit ziet:-" |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mark T schreef:diesel schreef:Erwin schreef:Ik heb het in elkaar gebakt. Met de lancering van het nieuwe design zal het een stuk beter zijn Kijk!! Das een stuk overzichtelijker=d> Goed werk! gr Erik Ff kijken hoe 2 quotes eruit ziet:-" niks mis mee gr erik Bewerkt door de gebruiker maandag 17 oktober 2011 13:42:46(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
groet erik |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.