25 ponder Lid sinds: 7-10-2009(UTC) Berichten: 412
|
Had laatst gepost over hit&run in-line. Bij deze het artikel waarin het zelf is gemaakt! Hit&run homemade
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Leroy86 schreef:Had laatst gepost over hit&run in-line. Bij deze het artikel waarin het zelf is gemaakt! Hit&run homemade :-). Zeker i.c.m. met free-fall. Ik zou overigens de swivel andersom doen..
|
|
|
|
|
Quicklink zou misschien ook een mooie optie zijn!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Leroy86 schreef:Quicklink zou misschien ook een mooie optie zijn! Dan scharniert er niets en gaat de boel kinken. Of zie ik dan iets over het hoofd?
|
|
|
|
|
Ga het even uitproberen... Heb namelijk een swivel aan mijn rigs en dan een quicklink aan mijn leader i.v.m het snel en makkelijk kunnen wisselen van rig
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
haha het werkt ook nog is. heb dr net ff 1 gemaakt |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Heb je aan je leader een swivel of quicklink gemaakt?
|
|
|
|
|
Dat dit systeem werkt met kopschudden is 100% waar, maar dubbele beetregistratie ben ik niet van overtuigd!
|
|
|
|
|
als het goed is moet het systeem van pb nu ook op de markt zijn.. iemand die het al heeft aangeschaft? ben benieuwd wat de verschillen zijn tegenover het homemade systeem!
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ik maak het ook zelf, maar ik doorboor het lood, dat vind ik net even wat fijner werken. Het enige waar ik nog niet 100% tevreden over ben is de snelheid waarmee de wartel uit de insert schiet. Ik heb al een kleinere wartel geprobeerd, maar daarmee zit 'ie echt los en zit je met een volledig schuivend systeem te vissen. Ook heb ik al geprobeerd een 4 mm bead over de wartel te schuiven, maar dat is het ook nog niet echt helemaal.
Hoe is dat bij jullie?
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.