25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
|
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Ideaal voor stefan hawking vissers types amerikaans bigger better faster stronger zijn compleet gek geworden tantrumsmi
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
mwa voor het 'biggame' vissen lijkt me dit nog helemaal zo slecht niet |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Volgens mij is dat en spinmolentje geen big game reel of zeereel, hierop mijn mening niets meer of minder Bewerkt door de gebruiker woensdag 24 augustus 2011 17:08:40(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
klopt. maar voor het biggame vind ik het wel een oplossing niet voor de rest |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 26-6-2011(UTC) Berichten: 23
|
Hahaha wat een belachelijk ding, wat een enorme motor ook joh. Moet haast een grap zijn...
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
200 dollar voor dat systeem? en dan een molen erbij die nog geen 25 euro waard is. echt een grap!!!!!!!!!!!!!!!!!1 |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-2-2010(UTC) Berichten: 158
|
Mijn broer zou anders willen dat het geen grap is hoor,
ging jaren lang hengelen op karper, door een ongeval met de motor is zijn linker kant verlamd, hij zou zulke dingen best gebruiken kunnen, al is het maar om op baars te jagen, hij doet niets liever dan aan de waterkant zitten, Het zal je maar gebeuren dan he....
Als het een grap is, wat ik betwijfel, mag het anders best in de handel komen van ons.
grt Snowy
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
wat een motor zeg! wat een lelijk ding en ja idd jos die molen is niet meer dan 30 euro waard maar natuurlijk is het voor jouw broer een hele fijne uitkoms Bewerkt door de gebruiker woensdag 24 augustus 2011 21:16:07(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 21-8-2011(UTC) Berichten: 58
Bedankjes: 10 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik zat al te wachten tot zoiets in de handel kwam, nu is het er. Kan nog niet zeggen wat ik er van vind, vind drillen tot nu het mooiste wat er is, dus kopen doe ik het nog niet.
Gradus.... |
F***k
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Benieuwd hoelang z'n motortje het vol houdt tot deze doorbrand
|
Groeten,
Jerry |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
inderdaad zou het voor sommige mensen zoals snowman al zegt ideaal zijn, natuurlijk denken wij er niet bij na maar bekijken wij dit vanuit onze visserij. dus eigelijk is dit voor mensen met een lichte verlamming ofzo nog een hele goede uitvinding. tja de molen die je er bij krijgt lijkt me ook meuk!
was sheake speare niet failliet? |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.