CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Foto's van jullie systeem opstelling(en).
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
WoW flinke voerboot steef! Is dat de Soul bait boot??? |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
|
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
is mijn mini voerboot grote blank... hij loopt op groene stroom en goed voor de conditie... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
|
houdoe en bedankt |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
steef zenden schreef:mijn opstelling in de Vossemeren ik zat daar links net om dat hoekje denk ik
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
kleine update 3 keer nieuwe molens...... |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Het staat niet recht lodewijk hehe |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-11-2010(UTC) Berichten: 339
|
me beginners set Bewerkt door de gebruiker zondag 21 augustus 2011 21:31:44(UTC)
| Reden: Niet aangegeven nathalie heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
leef het leven zoals je wilt ben zoals je bent en doe vooral wat je zelf wilt doen in je leven |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 26
|
hele mooie foto nathalie, maar ik zou de volgende keer wel even je molentjes, voor de achtersteun hangen, en dan kun je de hengel mooi in die steuntjes klikken.
greets William
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
hier mijn setje, hengel: attack black widow molen: ulimate 5000RS swinger: FOX micro swinger het stelt niks voor bij dat van jullie. maarja. er komt een nieuw setje aan: nog een attack black widow 2 shimano baitrunner TS 6000 RS 1 FOX micro swinger. 2 FOX micron M+ Bewerkt door de gebruiker maandag 22 augustus 2011 12:37:52(UTC)
| Reden: Niet aangegeven luuk412 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Luuk, wat jij hebt vind ik er nog goed uitzien als ik ga kijken met wat ik begonnen ben. Laat je niet gek maken door sommige setjes die je hier tegenkomt! Zei hebben allemaal werk, en beoefenen deze hobby meestal ook voor een lange tijd! Het betekent niet dat wanneer je delkim of fox hebt je meer gaat vangen hoor |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
Jorden schreef:Luuk, wat jij hebt vind ik er nog goed uitzien als ik ga kijken met wat ik begonnen ben. Laat je niet gek maken door sommige setjes die je hier tegenkomt! Zei hebben allemaal werk, en beoefenen deze hobby meestal ook voor een lange tijd! Het betekent niet dat wanneer je delkim of fox hebt je meer gaat vangen hoor bedankt, nee natuurlijk niet. maar ik wil graag matriaal hebben wat een paar jaar meegaat. ik ben hier ook al best lang voor aan het sparen. en dan wil ik ook goede kwalitijt. ik had ook deze spullen al een 2 maanden eerder kunnen kopen. maar dan had ik wel spul van X2 gehad. |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 6-8-2011(UTC) Berichten: 37 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
potverdorie dortenaar wat een mooi water!!!!! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-6-2011(UTC) Berichten: 191
|
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 6-8-2011(UTC) Berichten: 37 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Lodewijk schreef:potverdorie dortenaar wat een mooi water!!!!! Dat dacht ik ook, alleen nog geen idee of er karper zit. Was naar me stek gereden en vond daar een auto 1 meter van het water vandaan, deuren open, radio aan en zwemmende polen. Onderweg naar huis kwam ik dit water tegen en dacht ach maar even proberen dan, ben er nu toch.
|
|
|
|
|
ik denk wel dat hier karper zit hoor. |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
tering vet water man! gewoon gaan vissen echt gaaf
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Foto's van jullie systeem opstelling(en).
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.