Nieuwe uitzetting Lid sinds: 17-8-2011(UTC) Berichten: 2
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 2-1-2010(UTC) Berichten: 6
|
thx
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 27-7-2011(UTC) Bekijkt berichten in topic: 2
|
Nummer twee(9,5 kg)
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Gaat lekker jongens! Toppie! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 25-6-2010(UTC) Berichten: 20
|
CarpFeeling Team schreef:Dit is de rig die we net hebben gebruikt. Nadat we er 4 beten mee hebben gemist hebben we gewisseld met een stiffrig.
Deze rig is 8 cm lang, heeft een curved shank maatje 6 en is gemaakt van N-Trap soft.
De boilie is half zinkend, half drijvend. De boilie wordt onderaan met een loodhagel op de bodem gehouden. De hair komt er dus aan de bovenkant uit zodat de haak in een agressieve houding gaat staan. Is dat zo`n boilie van The Baits ????? |
"t`lupt zoals t`lupt |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 2-1-2010(UTC) Berichten: 6
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
overgehouden van de goodie bag Erwin???
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
|
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
whehe heb die bollen hier ook nog wel. denk dat ze indd van de catch komen |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 7
|
zou toch mooi zijn als er ergens zou staan wat de uiteindelijke vangst is geworden. Kon gisteren helaas niet kijken. Dus een soort van scorebord?
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 3-12-2010(UTC) Berichten: 2
|
goed iedee!!!!!!!!!!!!(drillen)
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-11-2010(UTC) Berichten: 339
|
hier de zeelt van net nathalie heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
leef het leven zoals je wilt ben zoals je bent en doe vooral wat je zelf wilt doen in je leven |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 96
|
Wanneer wordt er weer gevist?
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
De camera zal aankomende week uit het water gaan voor onderhoud. Hij heeft er dan ruim twee maanden gestaan en zal naar alle waarschijnlijkheid in het najaar weer langere tijd worden geplaatst.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hallo mensen. Na aanleiding van onze vorige sessie hier het resultaat. Zoals afgesproken zouden we gaan vissen met de rig waar het meeste op werd gestemd. Dit is een KD-rig geworden die te zien is op de onderstaande foto. 1e RigOp deze rig hebben we de eerste 2 uur 4 aanbeten gehad waarvan we er niet één wisten te verzilveren. Om deze reden hebben we hem snel ingewisseld voor de rig die de vorige keer zo succesvol was, namelijk een long shank D-rig2e RigMeteen was het raak en wisten we de eerste karper te landen van precies 11 kg 1e visHierna Kregen we bezoek van Erwin Vos. Hij nam het stokje over en gebruikte een rig die hij in zijn visserij vaak toepaste. Een combirig met een Wide gape maatje 8, vrij lange hair en en voorzien van een line aligner (ik zal kijken of ik er nog een foto van kan maken). Hij ving hiermee vrij snel een flinke brasem. na de rig weer in positie te hebben gebracht was ook hij al erg snel een karper rijker. Een prachtige schub van 19,5 pond. 2e visHet bleef verder stil. Vroeg in de morgen hebben we nog 1 karper en een zeelt voor de cam gezien maar deze was snel weer weg. Helaas... Bewerkt door de gebruiker maandag 22 augustus 2011 13:43:03(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 3
|
Wat een prachtige vissen en vooral wat een prachtige foto's! Gefeliciteerd heren en ik ben er weer bij als de cam in het najaar weer terug komt. Bedankt voor het vele werk wat jullie erin hebben gestoken, ik heb er van genoten!
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 3-6-2011(UTC) Berichten: 37
|
Ik heb nog 1 vraag over de foto's, hoe maken jullie de achtergronden op de foto's zo wit,, dat de vis zo goed naar voren komt |
Vissen horen in het water.. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
mooie vissen heren
misschien een keer een artiekeltje over fotografie |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Je bedoeld het bewerken van de foto? Ga ik zeker doen! Leuk idee
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
lijkt me leuk erwin,
ik zie het tegemoed |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.