CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Nee geen target en ook geen megavis, maar wel een hele fraaie
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
wel ja, bij een target van jou had ik ook een fraaie vis in gedachten ipv een grote (compliment he) |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Als ik in de vorige jaren mijn targetvis had gevangen dan was het wel een BAK geweest Die is er dit jaar nog niet uit gekomen dus ik weet niet of het zin heeft om daar terug te gaan... misschien volgend jaar weer.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
ben weer benieuwd Frank |
|
|
|
|
|
humeur hier is goed! net een vliegsimulator gekocht (Esky FMS) zodat ik, terwijl ik wacht op onderdelen uit het buitenland voor mijn echt modelvliegtuig, toch al wat kan oefenen! benieuwd hoe laat het gaat worden want is best leuk, die simulator |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 13-8-2011(UTC) Berichten: 16
|
Humeur poh wil je niet weten!
Ik kom net weer van 2 nachtjes vissen aan een watertje dicht in de buurt. Met mijn vismaat op pad en de eerste dag en nacht helemaal niks! en de 2e nacht mijn vismaat en ik allebei 1 karper 7,5 kilo.Ik hoorde ook nog dat een thuiswater dicht gaat door al het afval dus humeur is kokend! |
Blub? |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
niet echt best. vandaag echt een drama dagje vissen, 2 gevangen, 3x lijnbreuk en stuk of 8x misgeslagen, tijdens het oppervlakte vissen en de lijn die me vorig en begin dit jaar zo ontiegelijk goed beviel breekt vandaag 3x vlak na het aanslaan
bij me maat ging het ook slecht, 1 vis gevangen, 2x lijnbreuk en ongeveer 20x mis geslagen of te laat aangeslagen.
|
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Helemaal top vandaag. Nog ff gaan werken en dan vannacht een nachtje doen. Morgen komen de kids weer thuis van hun moeder, wat heb ik die gemist zeg. En dan morgenavond de verjaardag vieren van m'n zoon, die kleine word al weer 10 just_cuz_1 just_cuz_1 Bewerkt door de gebruiker vrijdag 19 augustus 2011 08:39:28(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Van he. Weekend lekker vissen!! |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Humeur zit onder het vriespeil. Gisteren moeten terugkeren van Pukkelpop omdat haast alles verwoest werd door het zware onweer. Ben op het nippertje kunnen ontsnappen uit de Chateau (een van de ingestorte tenten) 5 doden, 25 zwaargewonden, 90 licht gewonden en honderden gekneusden en etc. Onze tent is verzopen geweest in de regen en alles is naar de haaien. Wat een 4 dagen feest zou moeten zijn, is omgeslagen in een hel... |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Gelukkig dat je heelhuids thuis bent gekomen Jorden!! Dat is het aller belangrijkste he! Mijn humeur.. MOE! Vanochtend om 5.45u thuis gekomen van mn werk,ff 3 uurtjes geslapen en net mn voordeur en kozijn eromheen geschilderd. Morgenochtend de rest van de beneden verdieping aan de voorkant. Verder drukjes met voorbereidingen voor onze vakantie naar Turkije over een week. Owjah.. straks kijken voor een nieuwe fiets! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Hier goed gemutst omdat de temperatuur omhoog gaat. Het leek net herfst. Als het zo had doorggegaan had het volvreten te vroeg gestopt. Ik hoop op een paar weken ruim 20 graden en dan op naar het najaar. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Tja hier mixed feelings beetje bitter dat ik in france geen karper heb gevangen maar aan de andere kant heb ik genoten met mijn vrouwtje |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-5-2011(UTC) Berichten: 357
|
Ron van Houtum schreef:Tja hier mixed feelings beetje bitter dat ik in france geen karper heb gevangen maar aan de andere kant heb ik genoten met mijn vrouwtje Je zou wel van je vrouwtje genoten hebben bedoelen |
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!! |
|
|
|
|
tophumeur ondanks dat voorval van pukkelpop... vandaag en morgen met schoonbroer naar jumping (geweest), paarden hebben het zeer goed gedaan, hopelijk morgen hetzelfde. en heb bevestiging dat de electronica van mn zelfgemaakte RCvliegtuig volgende week eindelijk uit hongkong aankomt! |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
nieuwe lijn op de spoelen en alles staat gereed zo naar de waterkant!! zin an |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Lodewijk schreef:nieuwe lijn op de spoelen en alles staat gereed zo naar de waterkant!! zin an succes lodewijk! |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
ik ga van morgen tot dinsdag weer vissen lode succes |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
danku danku zal vast wel weer vis opleveren vannacht ik heb dr vertrouwen in! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 28-12-2009(UTC) Berichten: 239
|
Humeur is gespannen!! Vandaag tentamen gehad en donderdag nog eentje, wanneer beide voldoende zijn ben ik klaar met mijn opleiding. Die van vandaag was aardig pittig, nu dus erg gespannen voor de uitslag.... Fingers crossed |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.