Nieuwe uitzetting Lid sinds: 15-8-2011(UTC) Berichten: 4
|
Hallo, Vitamo, Een biologisch concentraat dat in hoge mate de drang tot voedselopname beinvloedt. Heeft iemand met dit middeltje gevist ? En wat zijn de resultaten. Gr. Ed Bewerkt door de gebruiker dinsdag 16 augustus 2011 15:02:56(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
in de voornvisserij is dit een erg effectief middel om de aanwezige vis aan te zetten tot azen.
ik heb weleens boillie's etc gedipt in dat spul en er ook opgevangen maar het blijft altijd gissen of het daadwerkelijk werkt natuurlijk.
Het is 100% natuurlijk spul dus baad het niet schaad het niet.
het is alleen duur om er vele kilo's in de soaken.
|
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Ik heb het ook al gehoord dat het in mixjes wordt gedaan. idd vele voorn vissers zweren er bij. ik zou het niet weten en zoals jos al zei is het altijd de vraag of het echt een meer waarde heeft.
mvg Davey |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Bestaat volgens mij al een jaar of 35 en, wederom volgens mij, ooit op de markt gebracht door Jan Schreiner. Heb het veel gebruikt tijdens witvis wedstrijden. Een geurtje wat je nooit meer vergeet. Toendertijd deed ik het in een oordruppel flesje en druppelde 5/6 druppeltjes in de bak maden en ook een paar druppels door het water waar het voer mee aangemaakt werd. Meerder keren echt verbetering in de vangst mogen beleven. Geen ervaring met dit goedje tijdens karpervissen. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
eetlust van vissen oftewel de aanzet tot fourageren wordt veroorzaakt door aminozuren. met aminol ben je in iedergeval goedkoper uit! het trekt iig net zoveel witvis aan! haha. er zijn door de jaren heen aardig wat van die wondermiddeltjes uitgekomen waarvan Vitamo of Ultrabite er enkele zijn. een dure hobby wordt het alleen. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 16 augustus 2011 23:58:26(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
is het toch al Tim |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.