CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
3x Shimano Navi XTA 8000 molens
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Hallo, Bij deze bied ik mijn molens te koop aan. De molens verkeren in prima staat maar ik kan niet wennen een de baitrunner boven op de molen. Het zijn kwalitatief goede en betrouwbare molens die zeker nog lange tijd hun werk blijven doen. De molens worden geleverd met een Fox Evolution X Reel Case (waar de molens altijd in hebben gezeten als er langere tijd niet werd gevist) Prijs: Bieden via PB |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 188
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Dat is een stevige prijs Davey |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
met nieuwe korda adreana lijn en 3 fox reel cases? |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Is een mooie richtprijs voor de molens, jammer dat ik geen nieuwe molens nodig heb mijn 4500 doen het nog heel.goed...... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
helaas, misschien iemand anders interresen?
prijs 250 |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 16-8-2011(UTC) Berichten: 2
|
haha interessen ik heb ze zelf ook en zou er graag van af willen ook toevallig voor 250 euro ik kan wel wenne aan de baitrunner maar me lijn gaat steeds onder me spoel erg vervelend zeg maar |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
klopt dat had de biomasters xta ook xsb kan dat niet meer
Davey de onderste foto is een biomaster xta hahaha |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Ron van Houtum schreef:klopt dat had de biomasters xta ook xsb kan dat niet meer
Davey de onderste foto is een biomaster xta hahaha Ooo Mensen, sla je slag €225,- Bewerkt door de gebruiker maandag 22 augustus 2011 08:54:28(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
3x Shimano Navi XTA 8000 molens
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.