50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Als ik in de buurt was was ik ff komen kijken.. is nu niet echt t geval hahaha. Eens even kijk wat ik nog in mn spaarpotje heb zitten hihi |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Anders heb je nog altijd het station nog Hahaha |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Hij is besteld! Nu hopen dat ie voor vrijdag binnen is zodat k m het hele weekend kan testen! Hihi |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
Waar heb je hem besteld? En welke versie? Je gaat er geen spijt van krijgen Bewerkt door de gebruiker zondag 24 juli 2011 00:08:01(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
Heb m besteld bij db-hengelsport,was die inclusief winterskin 285€.
Heb de 1 persoons besteld. Lig toch altijd alleen in mn tent dus scheeld ook weer n paar kilo vergeleken met n grotere tent.
Jij hebt ook de 1 persoons Ron? |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
En wat bedoel je daar mee!!!!!?????? Hahahahaha |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ron heeft een 2 persoons geloof ik hij heeft een ruime tent nodig!! hihihi |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Ron van Houtum schreef:Ik heb de 1 mans uitvoering Ik heb er een nash indulgence stretcher in staan dan kan je achter je stretcher nog zo'n 4 tassen en/of bivytafel kwijt en heb je je hele voorkant vrij
|
|
|
|
|
Hahaha schele IK! Eroverheen gelezen dus.. Hoooooop zo dat ie deze week binnenkomt he! Kan niet wachten! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 26-6-2011(UTC) Berichten: 23
|
Tim_Ellerman schreef:Hahaha schele IK! Eroverheen gelezen dus.. Hoooooop zo dat ie deze week binnenkomt he! Kan niet wachten! En issie al binnen? o Ben zelf namelijk ook op zoek naar een mooie 1 persoons dus ben wel benieuwd naar je ervaringen met de Soul. Vind ook de JRC STI-RS erg interessant aangezien daar de gehele voorkant ook omhoog kan worden gebracht, weet niet of je dit vaak gebruikt maar het lijkt me wel handig.
|
|
|
|
|
dat kan met de alcatraz ook
ik vis er praktisch elk weekend mee |
|
|
|
|
Ron van Houtum schreef:dat kan met de alcatraz ook
Serieus! Dat zou cool zijn. Kan daar namelijk op internet niets over vinden. Je kan er dus als het ware een brolly van maken? Misschien een foto :-s o Bewerkt door de gebruiker vrijdag 12 augustus 2011 18:03:58(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
ja serieus
zijkanten kan je oprollen en de deur oprollen en voila de voorkant is geheel open zo had ik hem vorig weekend ook maar dan met de winterskin erover heen
|
|
|
|
|
Ron van Houtum schreef:ja serieus
zijkanten kan je oprollen en de deur oprollen en voila de voorkant is geheel open zo had ik hem vorig weekend ook maar dan met de winterskin erover heen
Dat is wel cool, dan is denk ik mijn keuze ook gemaakt!
|
|
|
|
|
Je kan er idd vanalles mee! Stond ik ook wel van te kijken toen ik hem opgezet had ja haha.. Ben er heeeeeel blij mee! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Is een mooie tent voor een mooie prijs!! Maar niet zo mooi als die van mij tog tim |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
|
Nee klopt Jerry Mooier hehehe |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 4-1-2010(UTC) Berichten: 147
|
is de soul alcatraz ook goed zonder winterskin te gebruiken?
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
Jrc STI-Brolly Geen tent , gebruik hem wel als tent ! Staat erg stevig en ik heb echt heel veel ruimte ! Me stretcher gaat gewoon vooraan en dan kan ik nog wel 4 sporttassen erin zetten en dan staat er nog niks onder mijn stretcher zelf! Aanrader , wel prijzig!
Gr
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.