logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
darkkarp  
#1 Gepost : woensdag 10 augustus 2011 23:59:40(UTC)
darkkarp

Nieuwe uitzetting

is dat vele voor voeren nodig of niet,,
ik zelf voer weinig of bijna niet en tog vang ik die leuke jongens/meiden van 30 +'
ga vaak ver van huis en dan meestal 2 dagen dan is het ook bijna niet mogelijk om voor te voeren '
ik heb vaak het idee dat er teveel voer in het water verdwijnt wat zowie zo zonder is voor je portomonee
zoek een goede stek zoeken is belangerijker dan voeren , neem de tyd voor je stek te kiezen zit er vis voer dan een beetje en hou je steke een beetje bij ze moeten namelijk niet vol zitten voor ze je aas hebben.......
Sponsor
Erwin  
#2 Gepost : donderdag 11 augustus 2011 00:11:11(UTC)
Erwin

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Tja, op veel wateren kun je instant heel goed vis vangen. Natuurlijk kost voorvoeren veel tijd en geld alleen kan het absoluut zijn vruchten afwerpen. De moeilijk vangbare vissen kunnen zo vertrouwen krijgen in de stek waardoor ze gemakkelijker te vangen zijn. Zo heb ik meerdere malen gezien dat deze er pas uitkwamen na een langere periode van goed voeren. Ook sessies met aanzienlijk meer vis komen vaker voor.

Wanneer het voor jouw water niet nodig is zou ik het ook zeker niet doen. Ik vis momenteel ook op zo'n water. Ook zonder voorvoeren zijn ze goed te vangen.

M.v.g. Erwin
darkkarp  
#3 Gepost : donderdag 11 augustus 2011 00:35:47(UTC)
darkkarp

Nieuwe uitzetting

ik vis op vreemd water vaak afgravingen en meren heb tog het idee dat de vissen daar een vaste route hebben ,op kanalen en vaarten is het voeren zeker een must
je stek keuze is belangerijker dan voeren denk ik
Erwin  
#4 Gepost : donderdag 11 augustus 2011 10:06:20(UTC)
Erwin

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Dat denk ik ook. Toch heb je op afgravingen vaker te maken met dressuur. In zo'n geval kun je ze met voorvoeren juist vertrouwen geven in je aas.
Ed skillz  
#5 Gepost : donderdag 11 augustus 2011 10:11:40(UTC)
Ed skillz

20 ponder

Door te voeren bereik je een groter deel van de populatie op je water, waar door je meer vissen laat wennen aan je voer. Tuurlijk kun je instant karpers vangen, maar over het algemeen komen de oudere, zwaardere en schuwere vissen er inderdaad pas vanaf na aasgewenning en dus een voer campagne. Het is dus maar net wat je van je visserij verwacht.
LaurensN  
#6 Gepost : vrijdag 7 oktober 2011 19:02:53(UTC)
LaurensN

10 ponder

Op sommige druk beviste wateren,werkt instant vissen soms beter,maar doe dit dan met een hoogwaardige en zachte bol(zodat de attractors beter kunnen uitlekken)ook is het makkelijk als je de trekroute van de vissen weet zodat je op hun pad jouw aas kunt presenteren.Ook kun je bij instantvissen beter op de situaties inspelen.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (3)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.