5 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 31
|
Deze rig moet het morgen doen, Cf Systeem 120 gram inline, wide gape korda, mainline 18mm pop-up Wat denken jullie?
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-6-2011(UTC) Berichten: 191
|
ik denk dat je het loodje bij de boilie weg moet halen en iets achter de haak weer plaatsen maar daar zou ik kneedbaar lood voor gebruiken
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik vind het er goed uit zien Nicolas. Dat gaat wel werken!
|
|
|
|
|
Het loodje zorgt er voor dat de haak op de bodem blijft liggen ruudje. Thanks Erwin
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Nicolas schreef:Het loodje zorgt er voor dat de haak op de bodem blijft liggen ruudje./quote]
Dat doet tie zonder dat loodje daar ook. De boilie wordt naar beneden gedirigeerd zo. Zie er de toegevoegde waarde ook niet van in.
Als het loodje aan de haak bevestigd was, dan weer wel.
|
|
|
|
|
Als er op enkele cm van de bodem word gevist,waarom word er dan gebruik gemaakt van een loodje voor de haak zodat de pop-up iets van de bodem staat? Als de boillie toch vanzelf zinkt zoals jij bedoelt dus, of heb ik het mis? Als er nu een loodje op de haak zit dan zal de pop-up inderdaad enkele mm's van de bodem staan, met een loodje onder de pop up dan ligt hij gewoon door het loodje neer toch samen met de haak? Bewerkt door de gebruiker maandag 8 augustus 2011 21:44:49(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik doe het ook vaak zo hoor. Het grote voordeel vind ik, dat de haak altijd plat op de bodem komt te liggen. De hair zou altijd naar onderen wijzen. Bij een aasopname zal in mijn ogen de haak dus ook sneller in de onderlip vallen.
Een ander, misschien wel groter voordeel, is dat je pop-up heel erg dicht op de bodem komt te liggen. Het valt op maar schrikt minder af.
|
|
|
|
|
128fs31818 Ik kon het niet beter zeggen Erwin..
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.